شناسهٔ خبر: 47703551 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

محکومیت ۱۸ ماه زندان برای مردی که به «ماکرون» سیلی زد

«دامین تارل» ۲۸ ساله که به اتهام سیلی زدن به صورت «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه روز پنج شنبه در دادگاه حاضر شد، با حکم قاضی به ۱۸ ماه حبس...

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، «دامین تارل» ۲۸ ساله که به اتهام سیلی زدن به صورت «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه روز پنج شنبه در دادگاه حاضر شد، با حکم قاضی به ۱۸ ماه حبس (۱۴ ماه حبس تعلیقی) محکوم شد.

طبق حکم دادگاه، این مرد جوان به آزار و تهاجم به یک مقام دولتی محکوم شد؛ جرمی که مجازات آن حداکثر سه سال زندان و پرداخت جریمه‌ای سنگین به مبلغ ۴۵ هزار یورو است.

بنا به درخواست دادستان‌ها مبنی بر مجازات ۱۸ ماه زندان به جای پرداخت جریمه، دادگاه در نهایت این جوان فرانسوی را به ۱۸ ماه حبس (۱۴ ماه حبس تعلیقی به مدت دو سال) محکوم کرد. وی در دوران دو سال حبس تعلیقی خود باید کار کرده و دوره‌های روانشناسی را طی کند.

این شهروند فرانسوی همچنین از حمل سلاح به مدت پنج سال و تصدی مشاغل دولتی منع شده است. وی همچنین برای مدت سه سال از توسل جستن به سایر حقوق مدنی محروم می‌شود.

گفتنی است، این شهروند فرانسوی روز سه شنبه در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از شهر دروم در جنوب شرقی این کشور و دیدار وی با جمعیت تماشاچی در یک روستا به صورت ماکرون سیلی زد و شعار «مرگ بر ماکرونیسم» سر داد.

برچسب‌ها:

نظر شما