شناسهٔ خبر: 47679742 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

افزايش نسبي دماي هوا در روز‌هاي آينده

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- کارشناس سازمان هواشناسی از روند تدریجی افزایش نسبی هوا برای مناطق مختلف در حد دو تا سه درجه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، خانم معصومه احمدی گفت: امروز و فردا در بیشتر مناطق کشورمان جوی نسبتاً آرام و پایدار و آسمانی صاف به همراه افزایش دما پیش بینی می‌شود.
وی برای نوار شمالی کشور در استان‌های آذربایجان شرقی و شمال استان اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرد.
خانم احمدی افزود: در مناطق جنوب شرق کشور مانند استان‌های سیستان وبلوچستان، کرمان و مناطق شمالی هرمزگان نیز وزش باد و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.
خانم احمدی افزود: وزش باد پدیده‌ای است که در شرق، غرب و جنوب کشورمان مانند استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال استان سیستان و بلوچستان و منطقه زابل می‌تواند به همراه خیزش گرد و خاک به کاهش دید و کیفیت هوا منجر شود.
وی همچنین برای نوار غربی کشور و جنوب کشور برای استان‌های بوشهر، ایلام، خوزستان و بخش‌هایی از مرکز و همچنین جنوب استان تهران و مناطقی نظیر سمنان رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، کارشناس سازمان هواشناسی برای پایتخت در 24 ساعات آینده آسمانی صاف پیش بینی کرد و گفت: دمای هوا در گرم‌ترین ساعت به 36 درجه خواهد رسید.

نظر شما