شناسهٔ خبر: 47665180 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

همتی: آمده‌ام مشت گروه‌هایی که روی اقتصاد چنبره زدند، باز کنم

همتی گفت: من که بداخلاقی را شروع نکردم. در مناظره قبلی دوستان دیگر شروع کردند. مجبور شدم بعضی از آن‌ها را پاسخ بدهم.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز(سه‌شنبه) در بدو ورود به سازمان صداوسیما به منظور شرکت در دومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران گفت: من که بداخلاقی را شروع نکردم. در مناظره قبلی دوستان دیگر شروع کردند. مجبور شدم بعضی از آن‌ها را پاسخ بدهم.

وی تاکید کرد: 29 بار، نام من را آوردند. تهمت زدند، افترا زدند و عوضش به رقیب اصلی من جایزه دادند که پنج دقیقه بیشتر صحبت کند. حتماً سعی می‌کنم در این برنامه برنامه‌ام را ارائه دهم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: فکر می‌کنم انتخابات امروز انتخابات بین بد و بدتر یا خوب و خوب‌تر نیست، بلکه انتخاب امروز انتخابی است برای باز شدن درهای کنشگری شهروندان و برای اینکه راه نفس کشیدن جامعه باز بماند.

همتی ادامه داد: من آمدم که اجازه ندهیم این درها بسته بماند و گره‌های که برای اقتصاد فرهنگ و جامعه زده اند و اعتماد اجتماعی و سرمایه اجتماعی را پایین آوردند، را باز کنم؛ آمده ام که مشت گروه‌هایی که روی اقتصاد، فرهنگ و رسانه چنبره زدند را باز کنم.

وی گفت: امیدوارم بتوانم به مردم نشان بدهم که من دنبال دولت شفافیت ملی هستم و باید اقداماتی بکنیم که آن روستایی عزیز نگوید که ما «شما را واگذار می‌کنیم به خودتان، دولتان و کشورتان».

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: دولت مال مردم است و من می خواهم نشان بدهم که قدرت بی قدرتان و آسیب پذیرترین اقشار جامعه خواهم بود. انشاالله مردم از این روند و برای نفس کشیدن جامعه حمایت خواهند.

برچسب‌ها:

نظر شما