شناسهٔ خبر: 47657544 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سنگین‌ ترین صف‌ های خرید و فروش در بورس (۱۸خرداد) / اقبال به بانکی‌ ها شدت می‌ گیرد؟

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز از رقم سه هزار و ۷۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بیش از سایرین بود و همچنین سهام بانک آینده ۲۸۵میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

صاحب‌خبر -

اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده؛ در ساعت ۹ و ۵۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۸۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار و ۷۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وآیند»، «تپکو» و «سمگا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ۲۸۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وتجارت»، «خودرو» و «برکت» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۷۰میلیارد تومان (۷۱ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۱۲۰میلیارد تومان (۲۹ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۵ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۱۴ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف صنایع جوشکاب یزد (بکاب) به پنج درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات  » کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۷۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «ماشین‌آلات و تجهیزات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۱۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «خودرو و ساخت قطعات» با تقاضای خرید ۴۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۲۶ درصد از چهار هزار و ۶۷۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۵۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۹۴ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار ۲۶۰میلیارد تومان خواهد رسید.

نقشه صفوف خرید و فروش 1400.03.18

صفوف خرید و فروش 1400.03.18

نظر شما