شناسهٔ خبر: 47646661 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله هفدهم خرداد ۱۴۰۰+ نحوه ثبت نام

اندیشه معاصر

فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله هفدهم با ارائه 3 محصول از فردا سه شنبه 18 خرداد آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله هفدهم ویژه خرداد ۱۴۰۰ با ارائه سه خودروی پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه فردا سه شنبه ۱۸ خرداد ماه آغاز می شود و متقاضیان ثبت نام ایران خودرو می توانند با مراجعه به پورتال اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه نمایند و نسبت به ثبت نام خودروی مورد علاقه خود اقدام نمایند. ثبت نام ایران خودرو از ۱۸ خرداد آغاز می شود و به مدت سه روز تا ۲۰ خرداد ادامه می یابد. محدودیت های فروش ایران خودرو مانند دوره های قبلی است و کسانی که در برنامه های فروش قبل برنده نشده اند می توانند در صورت تمایل در هفدهمین فروش فوق العاده ایران خودرو ثبت نام نمایند. پس از پایان مهلت ثبت نام خودرو، ظرف مدت سه روز قرعه کشی ایران خودرو انجام می شود و اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو با کدملی بر روی سایت ایران خودرو منتشر می شود. جزئیات بیشتر از جدیدترین برنامه فروش ایران خودرو را با هم می خوانیم.

فروش فوق العاده ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز مشتریان، اقدام به اجرای هفدهمین مرحله از فروش فوق‌العاده کرده است. در این طرح سه محصول پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می شود.

این مرحله از فروش فوق‌العاده، از فردا سه شنبه به مدت سه روز به اجرا گذاشته خواهد شد و به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، محدودیت‌های مربوط به فروش فوق‌العاده کماکان اجرا می‌شود.

 

فروش فوق العاده ایران خودرو 18 خرداد

مشتریان نهایی برای ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر انتخاب خواهند شد. متقاضیان می‌توانند از فردا تا پنج‌شنبه هفته جاری، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

تلفن ایران خودرو: ۴۸۹۰۱(۰۲۱)

زمان قرعه کشی ایران خودرو پس از پایان زمان ثبت نام و احتمالا شنبه هفته آینده ۲۹ خرداد  با حضور نهادهای نظارتی راس ساعت ۱۰ صبح انجام می شود. برای اطلاع از اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با مراجعه به سایت ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir از اسامی برندگان مطلع شوید. لازم به ذکر است اسامی برندگان قرعه کشی پیامک نیز می گردد

 

 

نظر شما