شناسهٔ خبر: 47577823 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

انتخابات 1400| فعالیت کاندیداها، هم در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود / 8هزار نیروی پلیس آماده تامین امنیت صندوق‌های رأی هستند / تا پایان زمان انتخابات فضای مجازی توسط پلیس کنترل می‌شود

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: فعالیت کاندیدا، هم در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود که تا کنون همه کاندیداها موارد قانونی را رعایت کرده و تمکین در برابر قانون داشته‌اند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: نیروی انتظامی در راه اعتلای ارزش های اسلامی و حفظ امنیت کشور، 14 هزار شهید تقدیم اسلام کرده و اگر روزهای سپری شده از انقلاب اسلامی را بر تعداد این شهدای تقسیم کنیم، تقریبا در هر هفته نیروی انتظامی 6 شهید تقدیم اسلام کرده است.

 

به گزارش ایرنا، وی گفت: یاد شهدا چراغ راهی است برای ما و بویژه افرادی که به تازگی وارد این عرصه شده تا آنگونه که شایسته است بتوانیم از خون شهدا پاسداری کنیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

فرمانده انتظامی شرق استان تهران به اهمیت انتخابات پیش رو و حضور حداکثری مردم هم اشاره کرد و گفت: کشور در این مقطع از زمان یک انتخابات حساس در پیش دارد و راهبرد نیروی انتظامی در بحث انتخابات، امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری است.

 

عزیزی افزود: با آمادگی و برنامه ریزی های صورت گرفته در هفت شهرستان پاکدشت، ورامین، قرچک، پیشوا، دماوند، فیروزکوه و پردیس درجنوب و شرق استان تهران 8 هزار نفر نیرو ساماندهی شده که از هزار صندوق اخذ رای در این شهرستان‌ها محافظت و امنیت را برقرار کنند.

 

وی ادامه داد: فعالیت کاندیدا، هم در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود که تا کنون همه کاندیداها موارد قانونی را رعایت کرده و تمکین در برابر قانون داشته اند.

 

وی یادآور شد: تا پایان زمان انتخابات فضای مجازی توسط پلیس رصد می‌شود و اگر تخلفی باشد به ستادها اعلام و اگر جرمی صورت بگیرد به مراجع محترم قضایی ارجاع خواهد شد.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی 28 خرداد برگزار می‌شود.

 

نظر شما