شناسهٔ خبر: 47558870 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مخالفت حماس با هرگونه شرطي در خصوص مبادله اسيران

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- رئیس جنبش حماس در نوار غزه با اشاره به اسارت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی گفت، حماس با هرگونه وضع شروط در خصوص مبادله اسیران مخالف است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سنوار پس از دیدار با هیأت امنیتی مصری بر آمادگی برای مذاکرات درباره پرونده مبادله اسیران جدای از مذاکرات برقراری آرامش تأکید کرد و گفت، از زبان من عدد 1111 را ثبت کنید که به خوبی به یاد خواهید آورد.
سنوار تصریح کرد: «به برادران مصری تأکید کردیم ما با هرگونه شروط در موضوع مبادله اسیران مخالفیم و اسیرانی که نزد ما هستند یک مسئله انسانی مستقل است. اسیر در برابر اسیر. موضوع اسیران به هیچ گونه تخفیف یا بازسازی یا هرگونه شکستن محاصره نوار غزه یا هیچ گونه دستاورد ملی ربطی ندارد. این دو مسیر مستقل هستند که به هیچ وجه ربطی به هم ندارند.»

دبیرکل اتحادیه عرب: مسئله فلسطین نخستین و مهمترین مسئله کشور‌های عربی است
«احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی الغد با بیان این که هیچ یک از طرف‌های عربی، بین المللی و فلسطینی با سیطره صهیونیست‌ها بر خاک فلسطین موافق نیستند، تاکید کرد مسئله فلسطین نخستین و مهمترین مسئله کشور‌های عربی است.
ابوالغیط افزود: مسئله فلسطین باقی خواهد ماند؛ زیرا ملت فلسطین تسلیم نشد. هیچ یک از کشور‌های عربی و جهان و نیز هیچ یک از گروه‌های فلسطینی سیطره اسرائیل را بر فلسطین نمی‌پذیرند.

نظر شما