شناسهٔ خبر: 47531618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

محمد رادمهر خبر داد؛

اعلام ممنوعیت های کرونایی در جاسک

موج نیوز

فرماندار جاسک گفت: تا اطلاع ثانوی بازار جاسک و لیردف تعطیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد رادمهر فرماندار جاسک در جلسه ستاد مدیریت کرونا ضمن اشاره به تعطیلی بازار جاسک و لیردف عنوان کرد: تنها مشاغل ضروری شماره یک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت در بازار هستند.

وی از کنترل و نظارت هر روز سه روستای قرنطینه شده جاسک کهنه، زمین لشکری، لافیک با همکاری دهیاران خبرداد و گفت: ورودی و خروجی شهر ها شدید کنترل شود و شبکه بهداشت، هلال احمر و راهداری و حمل و نقل جاده ایی در کنار نیروهای انتظامی و پلیس راه ورودی شهر جاسک را کنترل کنند.

رادمهر افزود: ورودی شرقی شهرستان که به نوعی ورودی استان است از ابتدای محور در محدوده روستای کمبکی توسط بسیج، انتظامی و دریابانی شدیدا کنترل شود.

فرماندار جاسک گفت: دهیاری پیوشک با همکاری درمانگاه در خصوص شناسایی موارد کرونایی و اقدامات لازم در این خصوص اقدام کند و کلیه مرخصی های نیروهای نظامی و کارکنان اداری تا اطلاع ثانویه ممنوع است.

وی بیان کرد: صنوف و ‌مشاغل گروه یک در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی دوهفته پلمب و جریمه نقدی اعمال قانون خواهند شد و همچنین تردد ها بین استانی و شهرستانی و روستاها به شهر و بین شهری کنترل می شود و از مورخ ۱۱ الی ۱۷ خرداد به شدت کنترل خواهد شد  و تخلف از این دستورالعمل همراه با جریمه نقدی و توقیف خودرو همراه خواهد بود.

محمد رادمهر تاکید کرد: تقاضا داریم همه شهروندان تا بهبود شرایط فعلی و عبور از وضعیت قرمز با ستاد مدیریت کرونا همکاری و از تردد های غیر ضروری اجتناب کنند و تحت هیچ شرایطی بدون ماسک از منزل خارج نشوند.

نظر شما