شناسهٔ خبر: 47484178 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

توصیه سردار قاآنی به صهیونیست‌ها

رمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه شهید حجازی در کنار شهید سلیمانی در پر کردن دست مقاومت توان جدی گذاشتند بیان کرد: به رژیم صهیونیستی توصیه کرد برای روزی که باید ذلیلانه این خاک را ترک کنید فکری کند.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:

مهمترین بخش اظهارات سردار قاآنی به شرح زیر است:

* پیام مقاومت به فرزندان فلسطین این است که از حالا باید برای اداره کل سرزمین فلسطین برنامه‌ریزی کنید.

* رژیم صهیونیستی بدون تردید باید به زمانی بیاندیشد که این سرزمین دیگر در اختیار آنها نیست.

* قبل از اینکه خانه‌هایی که در اروپا و کشورهای دیگر فروخته و به فلسطین آمده‌اید، گرانتر شود، به خانه‌هایتان بازگردید.

* برادران ما در فلسطین خیلی از تاسیسات زیربنایی را که می‌توانستند در رژیم‌صهیونیستی بزنند، نزدند چون در آینده‌ای نزدیک خودشان از آن استفاده خواهند کرد.

مشروح اظهارات فرمانده نیروی قدسسپاه را در ادامه بخوانید:

سردار «اسماعیل قاآنی» در بزرگداشت اربعین شهادت سردار سرلشکر سید «محمد حجازی» بیان کرد: جوانان فلسطینی با دست خالی آنچه به دست آورده‌اند را به ابزار بسیار اثرگذاری تبدیل کرده‌اند که امروز در مقابل پیشرفته‌ترین تجهیزات رژیم جنایتکار شجاعانه می‌جنگدند.

 فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امروز به عنوان برادر شما که روحیه بچه‌های مقاومت را می‌شناسد عرض می‌کنم؛ گذشت آن زمانی که رژیم صهیونیستی می‌خواست بچه‌های فلسطینی را از پای در بیاورد. امروز فلسطینی‌ها عمده امکانات را در سرزمین‌های تولید کردند که توسط رژیم‌ها صهیونیستی اشغال شده است؛ رژیم صهیونیستی برای مقابله به این چه می‌تواند کند.

 وی تاکید کرد: پیام مقاومت فلسطین و مقاومت بین‌اللملی به فرزندان فلسطین این است که باید برنامه ریزی‌های شما برای اداره کل سرزمین فلسطین باشد. به فکر اداره سرزمین خود باشید.

سردار قاآنی تصریح کرد: به رژیم صهیونیستی نیز توصیه می‌کنیم به کشور خود برگردید، خانه‌ها خود را بازسازی کنید و برای روزی که باید ذلیلانه این خاک را ترک کنید فکری کند.

نظر شما