شناسهٔ خبر: 47478089 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

30 درصد سهام صندوق ملی صنعت نفت ایران را مستقیماً به یکایک ایرانیان می دهیم/ محسن رضایی کاندیدای انتخابات 1400 برنامه می دهد

محسن رضایی در اینستاگرام نوشت: دولت «اقدام و تحول» که انشاء الله با رأی شما ملت عزیز ایران تشکیل می‌شود، صندوقی را که مالک نفت و گاز و فرآورده‌های نفتی و گازی است، تشکیل می‌دهد و 30 درصد سهام آن را برای بهبود معیشت مردم مستقیماً به یکایک ایرانیان، 40 درصد سهام را به تامین سرمایه‌گذاری‌های دولت در بخش‌های مختلف پیشرفت کشور و 30 درصد سهام را برای نسل‌های آینده ایرانیان به صندوق توسعه ملی می‌دهد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از طرح خود برای تشکیل صندوق ملی صنعت نفت ایران در دولت «اقدام و تحول» خبر داد.

 

به گزارش ایرنا، محسن رضایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: ملی شدن نفت، یعنی اینکه مالکیت نفت و درآمدهایش متعلق به یکایک ملت باشد.

 

رضایی افزود: عده‌ای، ملی شدن نفت را به دولتی شدن نفت، تقلیل دادند به طوری که در عمل مردم نقشی در مالکیت نفت و درآمدهای نفتی نداشته باشند.  

 

وی اظهار داشت: به ملت عزیز، سربلند و صبور ایران می‌گویم دولت «اقدام و تحول» که انشاء الله با رأی شما ملت عزیز ایران تشکیل می‌شود، صندوقی را که مالک نفت و گاز و فرآورده‌های نفتی و گازی است، تشکیل می‌دهد و 30 درصد سهام آن را برای بهبود معیشت مردم مستقیماً به یکایک ایرانیان، 40 درصد سهام را به تامین سرمایه‌گذاری‌های دولت در بخش‌های مختلف پیشرفت کشور و 30 درصد سهام را برای نسل‌های آینده ایرانیان به صندوق توسعه ملی می‌دهد.

 

نظر شما