شناسهٔ خبر: 47459094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اعلام کرد؛

ممنوعیت تردد شناورهای سبک در خلیج فارس

بندرعباس - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از ممنوعیت تردد شناورهای سبک در روزهای پایانی هفته جاری به دلیل شرایط نامناسب جوی در خلیج فارس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد حسن زاده بیان داشت: از امروز چهارشنبه پنجم خرداد تا جمعه هفتم خرداد ماه، وزش باد شدید و مواج شدن دریا؛ موجب اختلال در ترددهای دریایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: طبق اعلام اداره کل هواشناسی از بعدظهر امروز در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود و پدیده شاخص وزش باد نسبتاً شدید و مواج شدن دریا خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: هواشناسی استان برای مناطق دریایی وزش باد نسبتاً شدید شمال غربی و در مناطق ساحلی افزایش سرعت باد و احتمال بروز گرد و خاک را پیش بینی کرده که از هم استانی های عزیز تقاضا داریم تا از ترددهای غیرضرور دریایی پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: طبق گفته هواشناسی، سرعت باد در جزایر خلیج فارس، تنگه هرمز و نقاطی از دریای عمان قابل ملاحظه و گاهی به بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید و دریا از ساعات ظهر تا ساعات شب، نسبتاً مواج و طی این مدت اختلال در ترددهای دریایی نیز پیش بینی شده است.

نظر شما