شناسهٔ خبر: 47453964 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

عسگری:

صدا و سیما در انتخابات بی‌ طرفی است

موج نیوز

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: صدا و سیما در انتخابات بی‌ طرفی است، ما در خدمت کاندیداها هستیم تا بتوانند برنامه‌های خودشان را ارائه دهند و زمینه انتخاب صحیح ایجاد شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما امشب در مراسم قرعه کشی برنامه‌های قانونی تبلیغات نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در حال برگزاری است با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: همکاران ما در ماه‌های گذشته برنامه‌های گسترده‌ای را برای برگزاری انتخابات و برنامه ریزی کردند تا بتوانیم اقدام خوبی برای برگزاری انتخابات بهتر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه صدا و سیما در انتخابات بی‌ طرفی است، افزود: ما در خدمت کاندیداها هستیم تا بتوانند برنامه‌های خودشان را ارائه دهند و زمینه انتخاب صحیح ایجاد شود.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به حرکت مردم در سرنگونی رژیم پهلوی، خاطرنشان کرد: مردم ما با حرکت خود رژیم پهلوی را ساقط کردند و همه مسئولان به صورت مستقیم یا غیر مستقیم توسط مردم عزیزمان انتخاب می شوند.

عسگری اظهار داشت: امیدواریم سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را نیز به بهترین شکل برگزار کنیم. مدلی که بعد از انقلاب اسلامی در سطح جهان ارائه شد یک پدیده نوین و یک مدل جدید است؛ جمهوری اسلامی ایران توانست در مقابل سلطه ورزی‌های نظام استکبار بایستد و بعد از ۴۰ سال قدرتمندانه و عزت مدارانه اقتدار خود را حفظ کرده است.

وی با اشاره به کینه ورزی های دشمنان علیه ایران، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب دشمن با کینه ورزی، جنگ تحمیلی را بر ما تحمیل کرد اما وقتی نتوانست در جنگ تحمیلی بر ما غلبه کنند و به خصوص در سالهای بعد از آن که این جمهوری اسلامی ایران توانست در عرصه نظامی، تجهیزات و تسلیحات بومی را تولید کنند، خود آمریکایی‌ها بیان کردند که ایران اقتدار و برتری نظامی آمریکا در منطقه را شکست از این رو دشمنان ما متوجه شدند که با این ملت سلحشور، شجاع و شهیدپرور و مقاوم نمی توان مبارزه کنند.

رئیس صدا و سیما گفت: دشمنان بعد از شکست در جنگ نظامی به عرصه جنگ نرم روی آوردند و با سیاه نمایی تلاش کردند تا ملت ایران را سرد کنند پس ما شاهد جنگ نرم و جنگ فرهنگی آنها هستیم و امیدواریم این انتخابات بسیار ارزشمند برگزار شود و ملت ایران بتوانند با رای‌شان اقتدار خود را نشان دهند.

نظر شما