شناسهٔ خبر: 47446671 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها:

تاکنون ۴۸ درصد بودجه ۲ دوازدهم سازمان هدفمندی یارانه‌ها محقق شده است

حاجتی، رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: تا این لحظه از بودجه دو دوازدهم پیش‌بینی شده برای سازمان هدفمندی یارانه‌ها تنها ۴۸ درصد محقق شده است که البته معمولا ابتدای سال مقداری کسری وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، امید حاجتی رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، با اشاره به میزان منابع حاصله از بودجه پیش‌بینی شده برای امسال تاکنون گفت: تا این لحظه از بودجه دو دوازدهم پیش‌بینی شده برای سازمان هدفمندی یارانه‌ها تنها ۴۸ درصد محقق شده است که البته معمولا ابتدای سال مقداری کسری وجود دارد.

وی ادامه داد: با وجود این کسری تلاش کردیم تا با مدیریت منابع محدود هیچ‌گونه خللی در پرداخت یارانه سرپرستان خانوار، طرح معیشت، حقوق مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و بنیاد شهید و ایثارگران، پزشکان خانواده، حمایت از بحث هایی مانند کرونا و تامین آب شیرین و سایر موضوعات اجتناب ناپذیر پیش نیاید تا در ادامه گشایش‌هایی داشته باشیم.

حاجتی ضمن تاکید براینکه فضا به مرور بازتر و بهتر خواهد شد، اظهار کرد: همکاری‌های خوبی با بانک مرکزی در حال انجام است و اگر بزودی تفاهمات درباره آزاد کردن یک سری از منابع ارزی که ما نزد آنها داریم و تامین یک سری اسناد خزانه اسلامی انجام شود، اقدامات ما سرعت بیشتری خواهد گرفت.

نظر شما