شناسهٔ خبر: 47428953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امیدآفرینی زمینه‌ساز افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد

گروه استان‌ها- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امیدآفرینی زمینه‌ساز افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از خمین، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی عصر امروز در جمع پاسداران سپاه خمین با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح کلید مشترک همه انتخابات‌ها بوده و هر دو واژه لازم و ملزم یکدیگر هستند به طوری که مشارکت حداکثری بدون انتخاب اصلح و انتخاب اصلح بدون مشارکت حداکثری نتیجه‌ای ندارد.

وی افزود: با گذشت43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هر ساله انتخابات‌های مختلف و مهم به بهترین شکل در کشور برگزار شد که یکی از مهم‌ترین انتخابات‌ها، انتخابات 28 خرداد امسال است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: مشارکت گسترده و حضور باشکوه مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رای دشمن را ناامید می‌کند و دشمنان در تلاش برای کمرنگ‌کردن حضور مردم در انتخابات هستند به همین سبب باید به این موضوع توجه کرد.

عبدی تصریح کرد: امروز باید همانند رزمندگان اسلام که در 8 سال دفاع مقدس برای دفاع از کشور جان خود را فداکردند در صحنه حضور پیدا کنیم و با شرکت در انتخابات از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

انتهای پیام/713/ز

نظر شما