شناسهٔ خبر: 47407914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رزمایش "الی بیت‌المقدس" با فراخوان ۱۵ هزار نفری در آذربایجان‌ غربی آغاز شد

گروه استان‌ها- جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رزمایش "الی بیت‌المقدس" با فراخوان ۱۵ هزار بسیجی در مناطق مختلف آذربایجان‌ غربی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازارومیه، به نقل از سپاه شهدای آذربایجان غربی، طالب رحیمی در جمع خبرنگاران از آغاز رزمایش 15 هزار نفری الی بیت‌المقدس در استان خبر داد و اظهار داشت: 53 گردان بیت المقدس در قالب یک‌هزار و 600 دسته رزمی در این رزمایش مشارکت دارند.

وی با اشاره به اینکه محورهای دفاعی و امنیتی از محورهای اصلی این رزمایش یک روزه است تصریح کرد: در این راستا بسیجیان حاضر در رزمایش با حضور در مساجد، اردوگاه‌ها و نقاط پیش بینی شده در استان حضور می‌یابند.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه رمز این رزمایش علی ابن ابیطالب(ع) است گفت: تمرین فراخوانی یگانی، حفظ انسجام سازمانی و فعالیت‌های جمعی گردان‌های بیت‌المقدس و مردمی کردن دفاع از مهمترین اهداف در حال پیگیری در این رزمایش به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه امنیت پایداری در مرزهای استان حاکم است تصریح کرد: ایجاد امنیتی که موجب آرامش مردم و یاس ضدانقلاب باشد از سایر اهداف برگزاری این رزمایش است.

انتهای پیام/7548/ح

 

نظر شما