شناسهٔ خبر: 47402814 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

زهرا نعمتی در میان آلبوم برترین چهره‌های پارالمپیک توکیو 2020

زهرا نعمتی در کنار ورزشکارانی از آلمان، کوبا و آمریکا با کسب بیشترین آرا در آلبوم چهره‌های منتخب پارالمپیک 2020 قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| در فاصله سه ماه تا شروع بازی‌های پارالمپیک توکیو 2020، کمیته بین‌المللی پارالمپیک، آلبوم منتخب ورزشکاران توکیو 2020 را با هدف ایجاد شور و نشاط در میان مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی، رونمایی کرد.

 

به گزارش تسنیم، در این آلبوم که تکمیل آن تا تاریخ 31 جولای( 9 مرداد)  به طول خواهد انجامید، طرفداران و مخاطبان IPC می‌توانند با مراجعه به اکانت‌های پارالمپیک در پلتفرم‌های فیسبوک، اینستاگرام و توئیتر، به دو ورزشکار (یک خانم و یک آقا) از هر رشته ورزشی رای دهند و ورزشکارانی که بیشرین رای را کسب کنند در این آلبوم قرار می‌گیرند.

 

این آلبوم با هشتگ #ParalymmpicAlbum در تاریخ 17 می ( 27 اردیبهشت ) به عنوان بخشی ازفعالیت‌های "هفته ورزش" راه اندازی شده است. در همین راستا،کمیته بین‌المللی پارالمپیک محتوایی بر روی شبکه‌های دیجیتالی خود تولید و بارگذاری می‌کند تا آموزش‌ها و اطلاعات مربوط به 22 رشته ورزشی بازی‌های پارالمپیک توکیو را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

 

رشته‌های پاراتیروکمان و پارا دوومیدانی هفته ورزش را آغاز کردند و مارکوس رم از آلمان، امارا دورند از کوبا در رشته دوومیدانی و مت استاتمن آمریکایی به همراه زهرا نعمتی، ورزشکار پر افتخار کشورمان، در رشته تیروکمان توانستند با کسب بیشترین آراء به عنوان ورزشکاران منتخب در این آلبوم قرار گیرند. 

 

نظر شما