شناسهٔ خبر: 4738050 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

برهانی بین دو نیمه مصدوم شد!

مهاجم استقلال پس از تعویض در بازی مقابل پدیده در رختکن ماند و در حالی که از قهر وی صحبت شده باشگاه استقلال مدعی مصدومیت وی شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش نامه نیوز، امیر قلعه نویی که از عملکرد آرش برهانی در بازی با پدیده رضایت نداشت، بین دو نیمه دستور تعویض وی را صادر کرد.

پس از این اتفاق برهانی حاضر نشد برای نیمه دوم روی نیمکت بنشیند و در رخکتن ماند که این مسئله بحث قهر وی را مطرح کرد.

باشگاه استقلال اما امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد دلیل نرفتن برهانی روی نیمکت، مصدومیت وی بوده و با اجازه کادر فنی در رختکن مانده است.

طبق اعلام خبرنگاران حاضر در ورزشگاه، برهانی تا پایان نیمه اول که در میدان حضور داشت مشکل مصدومیت پیدا نکرد و مشخص نیست چه زمانی مصدوم شده است!