شناسهٔ خبر: 47365907 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

درود بر شمشیر برنده قدسیان

روز گذشته شاهد آتش بس بین نیروهای فلسطینی و رژیم صهیونیستی پس از ۱۱ روز بودیم .

صاحب‌خبر -

به گزارش افکار نیوز، در عملیاتی موسوم به " شمشیر قدس " بود که برای اولین بار مقاومت از پهباد استفاده میکرد و نسل سوم فلسطینیان در سرزمینهای اشغال شده که کارت شناسایی اسرائیلی هم داشتند، بر ضد صهیونیسم وارد صحنه شدند.
در این عملیات ، باریکه غزه که منطقه ای با دو میلیون نفر در یک وسعت حدود ۳۵۰ کیلومتر مربعی است و طی حدود ۱۶ سال گذشته به صورت مستمر مورد محاصره زمینی هوایی و دریایی بود، با کمک گردانهای القسام و حماس و جناح های دیگر به منظور دفاع از اسلام در مسجد الاقصی و برداشتن دست گناهکار از محله شیخ جراح قیام کرد ؛ و با شکست سامانه پدافندی صهیونیستها مانند گنبد آهنین و سایر سامانه ها در دفع موشک به پیروزی رسید.


عمق این خبر آنجا مشخص میشود که رژیم صهیونیستی اسرائیل در حالی میدان‌ نبرد با مقاومت را ترک کرد که مجبور شد نسبت به توقفات خود در منطقه شیخ جراح تضمین هایی هم مبنی بر توقف تجاوز به غزه و دست کشیدن از اقدامات متجاوزانه در شیخ جراح و مسجد الاقصی بدهد و همچنین متحمل ۲.۱۴ میلیارد دلار خسارت اقتصادی شود.

البته نتانیاهو با وجود تمام این اتفاقات باز به رجزخوانی خود ادامه داد و برای توجیه اعلام آتش بس گفت که ارتش اسرائیل اخلاقی ترین ارتش جهان است و ما هرآنچه که لازم بود را از حمله زمینی و نابودی تونل ها و برجها و کارخانه ها و قتل ۲۰۰ تروریست! انجام دادیم؛ ولی واقعیت آن است که تا آخرین لحظه نتوانستند مانع موشکباران از سوی مقاومت فلسطین شوند.

و حالا قدم نهایی مانده است که آنهم با پشتیبانی صادقانه مالی برای بازسازی ویرانیها از سوی دولتهای مسلمان ، و پیگیری و مطالبه ملتها برای پیگرد قانونی و مجازات جنایتکاران این‌ گستره کشتار توسط دادگاههای بین المللی و مستقل به سرانجام خواهد رسید.

صفورا ترقی

نظر شما