شناسهٔ خبر: 4736366 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

مسابقات پتروف در سطح بالایی برگزار شده است

اخلاقی: حریف اوکراینی جدی‌ترین رقیبم در وزن ۸۵ کیلوگرم است

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: مسابقات پتروف امسال در سطح بالایی برگزار شده و در وزن من نیز نفرات خوبی راهی مسابقات شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، حبیب‌الله اخلاقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حضورش در مسابقات جام نیکلاوپتروف بلغارستان که در حال برگزاری است، اظهار داشت: بعد از جام جهانی کشتی فرنگی و حضور در وزن 81 کیلوگرم خودم را برای کشتی گرفتن در وزن جدید آماده کرده‌ام.

وی افزود: باید برای حضور در وزن 85 کیلوگرم شرایطم را ایده‌آل کنم تا از این پس در وزن جدید به مشکلی بر نخورم. مسابقات پتروف امسال در سطح بالایی برگزار شده است و در وزن من نیز نفرات خوبی راهی مسابقات شده‌اند.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون خاطرنشان کرد: بعد از المپیک یک‌سالی از وزن 85 کیلو دور بودم و در 80 کیلوگرم روی تشک می‌رفتم ولی بعد از جام جهانی قصد دارم محک خوبی در این وزن بخورم تا برای مسابقات انتخابی تیم ملی و جهانی آماده شوم.

اخلاقی عنوان کرد: در این مسابقات نتیجه حائز اهمیت نیست، البته از لحاظ کلی نتیجه گرفتن در چنین تورنمنتی خوب است ولی در این مسابقات چون تازه به وزن جدید آمدم بیشتر دنبال محک زدن خودم هستم.

وی ادامه داد: حریفانم همان‌هایی هستند که با آنها بارها کشتی گرفته‌ام و مطرح هستند. حریف اوکراینی جدی‌ترین حریف من است. البته حضور کشتی‌گیران اروپایی در این مسابقات بسیار زیاد است و آنها از جام پتروف برای آماده‌سازی حضور در مسابقات اروپایی استفاده کرده‌اند.

نظر شما