شناسهٔ خبر: 47348287 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی:

در جلوگیری از شلیک موشک‌ها از سمت غزه شکست خوردیم/ مقاومت به شکل گسترده در مخفی کردن اماکن شلیک موشک موفق عمل کرد

ارتش رژیم صهیونیستی به شکست خود در ماجراجویی نظامی اخیر علیه نوار غزه و ناکامی در جلوگیری از شلیک موشکهای مقاومت به سمت مناطق صهیونیست نشین اعتراف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، رسانه های رژیم صهیونیستی روز جمعه به شکست مفتضحانه ارتش این رژیم و سازمان اطلاعات خود در جمع آوری اطلاعات کافی درباره موشکهای مقاومت فلسطین اعتراف کردند، موشکهایی که طی 11 روز جنگ افروزی رژیم صهیونیستی، شهرها و شهرکهای صهیونیست نشین را به طور گسترده هدف قرار داده بود.

 

یک افسر در  ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که طی 11 روز عملیات نظامی اسرائیل در نوار  غزه، 4360 موشک از سمت غزه شلیک شد.

 

وی افزود طی این یازده روز، هزاران موشک و بمب برای انجام 1500 عملیات در غزه مورد استفاده قرار گرفت.

 

این افسر صهیونیست مدعی شد که حدود 100 کیلومتر از تونلهای حماس در این عملیات به همراه موشک اندازها و مراکز تولید گلوله منهدم شد.

 

از سوی دیگر پایگاه عبری ای نت در گزارشی نوشت که ارتش اسرائیل باید در حل مشکلات راهبردی در خصوص مواضع شلیک موشکها موفق می شد،‌ولی در این زمینه همانند جنگ سال 2014 شکست خورد.

 

این رسانه رژیم صهیونیستی اذعان کرد مقاومت به شکل گسترده در مخفی کردن اماکن شلیک موشک موفق بود.

 

بر اساس این گزارش، دستگاههای اطلاعاتی اسرائیل در جمع آوری اطلاعات در این زمینه ناکام بودند، همچنانکه ارتش اسرائیل از ترس شلیک موشکهای ضد تانک از  انجام عملیات زمینی در نوار غزه وحشت داشت.

 

این رسانه افزود در کنار شکست در دستیابی به اطلاعات مربوط به اماکن شلیک موشک در غزه، ارتش اسرائیل به تمایل بزرگ برای ترور شخصیتهای مطرحی مانند محمد الضیف و یحیی السنوار اعتراف می کند و تمام تلاشهایش در این زمینه شکست خورده است.

 

روزنامه جروزالم پست هم نوشت ارتش اسرائیل امیدوار به تضعیف توانمندی های گروههای مقاومت در خصوص موشکهای دوربرد بود، اما در این راه ناکام ماند.

 

ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف می کند که در هر نبرد دیگری در آینده موشکها،  تهدید بزرگی برای جبهه داخلی قلمداد می شود، زیرا حتی با سامانه گنبدآهنین ، بخشی از موشکها اسرائیل را هدف قرار می دهد و منجر به پیامدهای ویرانگیر می شود.

 

اما روزنامه هاآرتص هم به این نکته اشاره کرد که ارتش اسرائیل اعتراف کرده است که تاثیرات تجاوزگری به غزه بر توانمندی های گروههای مقاومت کمتر از آن چیزی بوده است که برای آن برنامه ریزی می شده است ، بلکه حجم و میزان شلیک موشکها بیشتر از هر زمانی بوده است.

 

بر اساس اعترافات ارتش رژیم صهیونیستی، سه عملیت شلیک موشکهای ضد زره از سوی گروههای مقاومت فلسطین به هلاکت یک نظامی و زخمی شدن چهار نفر دیگر منجر شد.

انتهای پیام/ر.ی/

 

نظر شما