شناسهٔ خبر: 47321201 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

از مهلت ۵ روزه دوم استفاده می‌کنیم؛

سخنگوی شورای نگهبان: زمان بررسی صلاحیت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تمدید شد

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان شامگاه امروز عنوان کرد: با توجه به گزارش‌های کارشناسی و دقتی که اعضا دارند، روند بررسی‌ها همچنان ادامه دارد و هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدیم و باید عرض کنیم که ما باید از پنج روز دوم مهلت هم استفاده کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش پارسینه، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان شامگاه امروز (چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت) از تمدید زمان بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به مدت پنج روز دیگر خبر داد.

کدخدایی عنوان کرد: با توجه به گزارش‌های کارشناسی و دقتی که اعضا دارند، روند بررسی‌ها همچنان ادامه دارد و هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدیم و باید عرض کنیم که ما باید از پنج روز دوم مهلت هم استفاده کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه بعید است که زودتر از ۱۰ روز مهلت قانونی بتوانیم اسامی داوطلبان نهایی را به وزارت کشور اعلام کنیم، گفت: هر کدام از پرونده ها، ساعت‌ها از اعضای شورای نگهبان وقت می‌گیرد تا به جمع بندی اولیه برسیم و نهایتا در جلسه نهایی، به جمع‌بندی برسیم.
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_1351136" ><script type="text/JavaScript" src="https://parsine.com/fa/news/play/embed/705605/1351136?width=800&height=600"></script></div>

نظر شما