شناسهٔ خبر: 47319584 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

نماینده جنبش حماس در تهران: اجازه نمی دهیم رژیم ددمنش صهیونیستی ما را از صحنه بیرون کند

صاحب‌خبر -

شفقنا- نماینده جنبش حماس در تهران تاکید کرد: به این رژیم ددمنش اجازه نمی دهیم که ما را از صحنه خارج کند و تا زمانی که به جنایات خود ادامه می دهد، اجازه نمی دهیم خیال راحت و آسوده داشته باشد.

به گزارش شفقنا، خالد القدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران در مراسم تجمع مردم تهران در حمایت از مردم فلسطین طی سخنانی گفت: سلام و درود گردان‌های عزالدین قسام بر شما مردم ایران باد، درودی مملو از معنویت مسجدالاقصی که مقاومت و ایستادگی و مایه عزت و سربلندی مستضعفان هستید.

وی افزود: امروز امید به پیروزی از هر روزی بیشتر است. مقاومت جانانه ما پایگاه های رژیم صهیونیستی را در هم می کوبد و موشک های مقاومت آسمان سرزمین های اشغالی را در نوردیده و صهیونیست ها را مثل موش به داخل سوراخ ها کرده است.

نماینده جنبش حماس در تهران تصریح کرد: به این رژیم ددمنش اجازه نمی دهیم که ما را از صحنه خارج کند و تا زمانی که به جنایات خود ادامه می دهد، اجازه نمی دهیم خیال راحت و آسوده داشته باشد.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست ها در حمله به منازل و اماکن غیرنظامی گفت: انسجام مقاومت دشمن را غافلگیر کرده و هیبتش را از بین برده است.

قدومی اظهار کرد: مقاومت عزم خود را جزم کرده تا با دشمن مقابله کنید و شما هم خود را آماده کنید تا بزودی به فلسطین سفر کنیم و نماز خود را در مسجدالاقصی بخوانیم.

وی در پایان تاکید کرد: خون شهدا و در راس همه شهید سلیمانی به هدر نمی رود.‌ ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم، قدس و  مقاومت پیروز است.

نظر شما