شناسهٔ خبر: 47292526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

امتحانات حضوری با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی درحال برگزاری است

قزوین -معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر عدم رعایت نکات بهداشتی در جلسات آزمون دریافت نشده است و تمام جلسات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

منوچهر حبیبی در نشست شوراهای آموزش و پرورش استان قزوین که پیش از ظهر سه شنبه در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: طبق مصوبات آموزش و پرورش و ستاد ملی کرونا امتحانات درسی مقاطع تحصیلی نهم و دوازدهم در سال جاری حضوری برگزار می‌شود که در این میان تاکید ما در رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اذعان کرد: در برگزاری امتحانات حضوری استفاده از ماسک، رعایت فاصله گزاری، پرهیز از تجمعات پیش و پس از امتحان و برگزاری امتحان در زمان بندی مناسب باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر عدم رعایت نکات بهداشتی در جلسات آزمون دریافت نشده است و تمام جلسات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود تا نگرانی خانواده‌ها و ما برای حفظ سلامتی دانش‌آموزان برطرف شود.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح نماد نیز ابراز کرد: با توجه به جامعه آماری ۳۲ هزار نفری دانش‌آموزان در استان قزوین که نسل آینده ساز جامعه هستند اجرای طرح نماد برای پیشگیری از هر نوع آسیب اجتماعی و حل آسیب‌ها و مشکلات باید در دستور کار قرار بگیرد.


نظر شما