شناسهٔ خبر: 47279545 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

حزب الله: دفاع از فلسطین و قدس، دفاع از امت است

صاحب‌خبر -

شفقنا- رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد، دفاع از فلسطین و قدس دفاع از کل امت است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از سایت شبکه خبری آر تی، هشام صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در جریان سخنرانی در مراسم همبستگی با فلسطین در شهر «حاره حریک» در ضاحیه جنوبی بیروت خاطرنشان کرد، دفاع از فلسطین و شهر قدس، دفاع از کل امت است و این نبرد، فلسطین و ملت‌های جهان عربی و اسلامی را یکپارچه کرده است.

هشام صفی الدین تاکید کرد، تکلیف درگیری نظامی مشخص شده است و دشمن چیزی جز کشتار و تخریب ساختمان‌ها در اختیار ندارد و تنها موشک‌ها، قدرت و پایداری هستند که می‌توانند مانع آن شوند.

وی همچنین تصریح کرد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید به نتایج معادله‌ای که توسط مقاومت و موشک‌های غزه تحمیل شده است، اعتراف کند وگرنه بهای آن سنگین خواهد بود.

رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان عنوان کرد: امروز صفحه جدیدی آغاز شده است که عبارت از قدس، فلسطین و مقاومت است و سخنان ما از ضاحیه جنوبی بیروت این است که همگی ما اهل مقاومت هستیم و به تفرقه، فتنه‌ها و عادی‌سازی روابط نه می‌گوییم.

وی همچنین اظهار داشت: جواب زیاده روی‌های دشمن در تفرقه افکنی میان امت از قدس شریف آغاز شده است تا امت اسلامی را در مقابله با این قصور متحد کند.

هاشم صفی الدین در پایان گفت: ما در کمان صعود و دشمن در کمان سقوط قرار دارد و وقتی زمان نبرد فرا برسد، همه ملت‌های منطقه را خواهید دید که برای از بین بردن اسرائیل به قدرتی واحد تبدیل شده‌اند.

خبر را در سایت آر تی می‌توانید ببینید.

نظر شما