شناسهٔ خبر: 47278291 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دبیرکل جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی از رویارویی با محور مقاومت عاجز است

تهران- ایرنا- دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از رویارویی با محور مقاومت عاجز مانده است گفت: ما در نبردی بزرگ بسر می بریم که در سراسر فلسطین جریان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه خبری المیادین، زیاد النخاله روز دوشنبه در سخنانی با اشاره به  انتفاضه اخیر ملت فلسطین گفت: نیروهای مردمی ما، صفحه جدیدی را در دفاع از قدس و مسجد الاقصی ثبت خواهند کرد.

وی یادآورشد که قدس همچنان به عنوان نماد مبارزه ما با پروژه صهیونیستی باقی خواهد ماند.

النخاله افزود: با وجود محاصره و شرایط دشوار، ملت ما همچنان به مبارزه و مقاومت خود ادامه می دهند.

دبیر کل جهاد اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی از رویارویی نظامی با محور مقاومت عاجز مانده است و  برای اعمال فشار به مقاومت، به انهدام و تخریب خانه های فلسطینی ها ادامه می دهد.

النخاله تاکید کرد: مقاومت در میدان نبرد پایدار و استوار مانده و اسرائیل رژیمی سُست تر از خانه عنکبوت است.

وی گفت: مقاومت استوار خواهد ماند و پیروزی را محقق و  اسرائیل را خوار و ذلیل خواهد کرد.

النخاله تاکید کرد: ما آنها را به درد و رنج خواهیم انداخت و از عرش به زیر خواهیم کشید و این مهمترین نتیجه نبردی است که هنور پایان نیافته است.

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین به کشتار ملت مظلوم فلسطین از سوی صهیونیست ها  اشاره کرد و گفت: این قاتلان جنایتکار در کشور و منطقه ما هیچ جایی ندارند و زوال و نابودی شان حتمی است.

شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین شاهد دور جدید مقاومت مردم فلسطین است. اقدامات رژیم صهیونیستی برای تخریب و اشغال محله شیخ جراح در بخش شرقی بیت المقدس اشغال شده، موجب آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و ادامه این درگیری‌ها منجر به اعتراضات جهانی به جنایات صهیونیست‌ها شده است.

نیروهای اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها را شروع کردند که تاکنون در اثر این حملات ۲۱۸ فلسطینی شهید و یک هزار و ۲۳۵ دیگر زخمی شدند. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین های اشغالی کرده است.

نظر شما