شناسهٔ خبر: 4725560 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

تساوي بدون گل گسترش فولاد در مقابل صباي قم

ديدار تيم‌هاي گسترش فولاد و صباي قم با تساوي به پايان رسيد.

صاحب‌خبر -

  هفته بيست و هفتم رقابت‌هاي ليگ برتر از ساعت 17:30 امروز بين تيم‌هاي گسترش فولاد و صباي قم به ميزباني ورزشگاه اختصاصي گسترش در تبريز و در حضور حدود 8 هزار تماشاگر آغاز شد و در نهايت نيز با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
حسين زرگر داور اين ديدار به مگنو باتيستا و محسن حسيني از گسترش و حسين کوشکي، ميلاد فراهاني، ابوالفضل ابراهيمي، جلال‌الدين علي‌محمدي و فرشيد باقري از صبا کارت زرد نشان داد.

اين ديدار قرار بود ساعت 18 آغاز شود که به خاطر مشکلات نور ورزشگاه به نيم ساعت زودتر موکول شد، ضمن اينکه بليت‌هاي اين ديدار نيز رايگان بود.

با اين تساوي و کسب يک امتياز براي هر دو تيم، صباي قم 34 امتيازي و گسترش فولاد نيز 27 امتيازي شدند.