شناسهٔ خبر: 47251221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عاملان گروگانگیری در بندر کنگان دستگیر شدند

گروه استان‌ها - رئیس پلیس شهرستان کنگان از دستگیری عاملان گروگانگیری و اخاذی ۱۰ میلیارد ریال از پزشکی در شهرستان کنگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنگان، سرهنگ رهام رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به امنیت پایدار در شهرستان کنگان از دستگیری اعضای باند گروگانگیری در کنگان خبر داد و با اشاره به این واقعه اظهار داشت: فروردین امسال گزارش آدم‌ربایی و اخاذی به فرمانده انتظامی کنگان ارائه شد.

فرمانده انتظامی کنگان با بیان اینکه شاکی خود را پزشک معرفی کرد افزود: شاکی از گروگان گرفتن خود توسط چند نفر در منزل شخصی گزارش داد و پس از انتقال به خانه باغی در شهرستان بوشهر، با تهدید مبلغ 10 میلیارد ریال از وی مطالبه و پس از اخذ وجه او را رها می‌کنند.

رئیس پلیس کنگان با بیان اینکه بلافاصله مأموران انتظامی عملیات خود را برای شناسایی گروگان‌گیرها آغاز کردند گفت: با بررسی‌های انجام شده محل اختفای تمامی متهمان در خارج از استان بوشهر بود.

رضایی، از اعزام مأموران پلیس آگاهی کنگان به شهرهای مختلف کشور خبر داد و بیان کرد: در 3 عملیات همزمان تمامی اعضای باند گروگانگیری شامل 2 خانم و 2 آقا در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی کنگان منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از متهمان دارای 6 فقره سابقه محکومیت سرقت، نزاع و درگیری بود خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود را مشکلات مالی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه تمامی عاملان گروگانگیری پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضای قرار گرفتند، تأکید کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/190/ز

نظر شما