شناسهٔ خبر: 47249722 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

به دلیل مشکلات امنیتی:

راه اندازی خط کشتیرانی شرکت کارائیب از سرزمین‌های اشغالی لغو شد

شرکت آمریکایی رویال کارائیب با صدور بیانیه‌ای، راه اندازی خط جدید خود که قرار بود از ماه آینده از سواحل سرزمین های اشغالی به سوی یونان و قبرس ایجاد شود را لغو کرد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| شرکت کشتیرانی مسافرتی «رویال کارائیب» از لغو راه اندازی خط جدید خود که قرار بود از ماه آینده از سواحل سرزمین های اشغالی به سوی یونان و قبرس ایجاد شود، خبر داد.

 

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، این شرکت آمریکایی امروز (یکشنبه) با صدور بیانیه‌ای، علت این تصمیم را مشکلات امنیتی در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد.  

 

بر اساس این گزارش، کشتی جدید این شرکت به نام (أودیسی أوف ذا سیز)  قرار بود در ماه آینده میلادی برای اولین بار از بندر حیفا واقع در سرزمین‌های اشغالی با هدف ایجاد یک راهرو مسافرتی بین سرزمین‌های اشغالی، یونان و  قبرس حرکت خود را آغاز کند.  

 

شرکت رویال کارائیب با اشاره به جنگ بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان در غزه و تنش در مرز سرزمین‌های اشغالی با لبنان افزود: کشتی اودیسی به دلیل ناآرامی‌ها در اسراییل (سرزمین‌های اشغالی) نتوانست مقدمات لازم برای انجام این سفر را انجام دهد.  

 

این شرکت در بیانیه خود افزوده که این کشتی زمان افتتاحیه خود را در فلوریدا سپری خواهد کرد و هنوز امیدوار است که در آینده با کشتی‌های خود به این مقصد (سرزمین‌های اشغالی) بازگردد.  

 

رژیم صهیونیستی از دوشنبه هفته گذشته حملات وحشیانه‌ای را علیه مردم فلسطین در نوار غزه آغاز کرده که تاکنون صدها زن و کودک در این باریکه در نتیجه بمبارانهای ارتش این رژیم شهید و مجروح شده‌اند.  

نظر شما