شناسهٔ خبر: 47241700 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد؛

۲۹ شهید و زخمی در جدیدترین حملات صهیونیست‌ها به غزه / مجتمع پزشکی الشفا در شرق غزه بمباران شد / در یک ساعت بیش از ۱۰۰ حمله هوایی به نوار غزه انجام شد

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در جدیدترین حملات هوایی رژیم اشغالگر علیه نوار غزه، چهار نفر به شهادت رسیدند و ۲۵ نفر دیگر زخمی شدند که بیشتر آن‌ها از زنان و کودکان بودند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از تلویزیون العالم، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در جدیدترین حملات هوایی رژیم اشغالگر علیه نوار غزه، چهار نفر به شهادت رسیدند و ۲۵ نفر دیگر زخمی شدند که بیشتر آن‌ها از زنان و کودکان بودند.


رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند هواپیما‌های جنگی ارتش این رژیم در یک ساعت بیش از ۱۰۰ حمله هوایی به نوار غزه داشتند.


ارتش رژیم صهیونیستی تایید کرد ساختمانی بلندمرتبه را در غزه هدف قرار داد و ویران کرده است که دفاتر برخی از رسانه‌های خارجی در آن قرار داشت.


این ساختمان ۱۲ طبقه ساعتی پس از هشدار ارتش اسرائیل و تخلیه ساکنان آن هدف حمله موشکی قرار گرفت و فرو ریخت.


اسرائیل ادعا کرد اعضای حماس در این ساختمان فعالیت داشتند.


اندکی قبل از این حمله، مسئولان بهداشتی در غزه اعلام کردند در حمله اسرائیل به ساختمانی ۴ طبقه در محله پرازدحامی در غزه، ۱۴ نفر از جمله ۵ کودک جان باختند.


«هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی حملات خشونت‌آمیزی خود را به شهرهای غزه و خان ​​یونس انجام دادند. هواپیماهای اسرائیلی مجتمع پزشکی الشفا در شرق غزه را نیز هدف قرار دادند».


خبرنگار الجزیره نیز گفت که جنگنده‌های صهیونیستی در عرض چند دقیقه ده‌ها بار مناطق مختلفی را در نوار غزه هدف حملات ددمنشانه قرار دادند.


خبرگزاری شهاب گزارش داد، به منزل «محمد السنوار» یکی از فرماندهان گردان‌های القسام در خان یونس، حمله هوایی شده است.


پیش از این، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی رجزخوانی تلویزیونی در بامداد یکشنبه، با «منصفانه» توصیف کردن کشتار کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه، تهدید کرد که به حملات شدیدتر علیه فلسطینیان ادامه می‌دهند.


انتهای پیام/ع.غ

نظر شما