شناسهٔ خبر: 47223432 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

شیخ الازهر خطاب به غرب :‌ سیاست دوگانه درباره فلسطین را متوقف کنید

احمد الطیب شیخ الازهر خواستار حمایت جامعه جهانی از مردم مظلوم فلسطین و پایان یافتن سیاست استاندارد دوگانه درباره این کشور شد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| احمد الطیب شیخ الازهر در توئیتی که به 15 زبان زنده دنیا و از جمله فارسی منتشر کرد، خواستار حمایت جامعه جهانی از مردم مظلوم فلسطین و پایان یافتن سیاست استاندارد دوگانه درباره این کشور شد.

 

به گزارش ایرنا ، الطیب نوشت : از همه ملت‌ها و رهبران جهان می‌خواهیم تا در قضیه شرعی و عادلانه ملت صلح‌جو و ستم‌دیده فلسطین بخاطر دوباره به دست آوردن حق و سرزمین و مقدسات‌شان در کنار آن‌ها بایستند و از آن‌ها پشتیبانی نمایند، و کشتار آن‌ها را متوقف و صاحب حق را یاری بخشند.

 

شیخ الازهر اضافه کرد :اگر ما واقعاً می‌خواهیم برای صلح و آرامش جهانی کار و تلاش نماییم پس خاموشی و سیاست یک‌بام و دو هوا و استاندارد دوگانه بس است. از خداوند متعال می‌خواهیم تا شهدای ملت فلسطین را غریق رحمت خویش نموده مهربانی و مغفرت واسعه خود را شامل حال‌شان نماید.

 

نیروهای اشغالگر صهیونیست جمعه 24 اردیبهشت برای پنجمین روز پیاپی به حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها ادامه دادند.

 

مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، همچنان به موشک باران سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

نظر شما