شناسهٔ خبر: 47221342 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

امیدوارم زحمات چندین ساله ما منجر به کسب نتیجه در المپیک شود

هروی: مهدی‌زاده توان غلبه بر هر حریفی را دارد

صاحب‌خبر - سید شهرام هروی در گفت‌و‌گو با میزان، در خصوص برگزاری دور جدید اردوهای تیم ملی کاراته گفت: این اردوها آغاز شده و ملی‌پوشان در فرم ایده آل خود قرار دارند و با انگیزه فراوان تمرینات را پیگیری می‌کنیم. تا زمان اعزام به پاریس دو مرحله اردو را پشت سر می گذاریم و روی نقاط ضعف و قوت کاراته کاها کار می کنیم و مانند همیشه برای تک تک بچه ها برنامه داریم.
وی در خصوص شانس امیر مهدی زاده برای کسب سهمیه المپیک گفت: کاراته ایران پتانسیل کسب سه سهمیه المپیک در بخش مردان را دارد؛ ضمن اینکه برای امیر مهدی‌زاده کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست؛ چون او بسیار باتجربه و در عین حال پرانگیزه است و توان غلبه بر هر حریفی را دارد.
سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: پس از پاریس نوبت المپیک است و پس از مدت‌ها انتظار کم کم به روزهایی که انتظارش را می‌کشیدیم، نزدیک می‌شویم. المپیک توکیو می‌تواند در تاریخ کاراته ایران ماندگار شود و امیدوارم زحمات چندین ساله ما در این بازی ها به نتیجه برسد.
وی ادامه داد: کاراته ایران تاکنون چهار سهمیه المپیک (در دو بخش مردان و بانوان) به دست آورده و امیدوارم سهمیه های ما کامل شود؛ اما این پایان کار نیست و به امید خدا ملی‌پوشان در المپیک هم عملکرد قابل قبولی از خود ارائه می کنند.
هروی در خصوص نتایج تیم ملی در لیسبون و انتقاد عجیب برخی افراد از این نتایج خاطرنشان کرد: عملکرد تیم ملی در کاراته وان لیسبون مشخص است و من به عنوان سرمربی تیم از نتایج و عملکرد فنی بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم جامعه بزرگ کاراته دست به دست هم دهند تا بتوانیم در تمام رقابت‌ها به خصوص بازی‌های المپیک نتیجه بسیار خوبی کسب کنیم.

نظر شما