شناسهٔ خبر: 47204707 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

غافلگیری ارتش رژیم صهیونیستی از برد موشک های مقاومت

صاحب‌خبر -

شفقنا- روزنامه صهیونیستی هآرتس اعلام کرد ارتش از برد موشک های حماس که گمان نمی کرد بیشتر از ۱۶۰ کیلومتر باشد، غافلگیر شده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سماالاخباریه، یک گزارش صهیونیستی اعلام کرد که برد موشکی گردان های القسام ، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پس از هدف قرار دادن فرودگاه رامون در جنوب اراضی اشغالی در فاصله ۲۲۰ کیلومتر از نوار غزه ، با یک موشک با برد بیش از ۲۵۰ کیلومتر ارتش این رژیم را غافلگیر کرده است.

روزنامه «هاآرتص» عصر امروز ، پنجشنبه اعلام کرد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی تاکنون معتقد بود که حداکثر برد موشک های در اختیار حماس تا ۱۶۰ کیلومتر است.

گزارش های صهیونیستی حاکی از آن است که جناح های مقاومت فلسطین از آغاز تجاوزات صهیونیست ها ازعصر دوشنبه گذشته ، حدود ۱۶۰۰ موشک از جمله ۲۰۰ موشک به سمت شهر تل آویو و حومه آن شلیک کرده اند.

طبق آمار صهیونیست ها ، سامانه گنبد آهنین حدود ۶۰۰ موشک را رهگیری کرد. ارتش اشغالگر همچنین ادعا کرد که ۵ هواپیمای بدون سرنشین انفجاری را که از نوار غزه پرتاب شده بود رهاگیری کرد که دو فروند از آنها امروز بود را از طریق گنبد آهنین، هواپیماهای جنگی و سایر وسایل مورد استفاده هدف قرار داده است.

بر اساس این آمار ، میزان حملات هوایی تل آویو به نوار غزه بیش از ۱۰۰ حمله در روز بوده است و اشغالگران از زمان آغاز تجاوزات فعلی ، بیش از ۱۰۰۰ موشک به نوار غزه پرتاب کرده است.

روزنامه هاآرتص اشاره کرد که ارتش تل آویو به دنبال نابودی موشک اندازهای نوار غزه و تاسیسات تولیدی آنها است.

در اوایل امروز ،گردانهای القسام اعلام کرد که علاوه بر شهرهای بزرگ اراضی اشغالی از جمله تل آویو ، فرودگاهی را که تل آویو به عنوان جایگزین فرودگاه بن گوریون استفاده می کند ، بمباران کرد.

القسام گفت: به دستور محمد الضیف، فرمانده ستاد القسام موشک عیاش ۲۵۰ اکنون به سمت فرودگاه رامون در جنوب فلسطین ، حدود ۲۲۰ کیلومتری غزه پرتاب شد.

گردانهای القسام از شرکتهای هواپیمایی بین المللی خواستند بلافاصله پروازهای خود به فلسطین اشغالی را متوقف کنند.

به گفته شاخه نظامی حماس، برد این موشک بیش از ۲۵۰ کیلومتر است و بیشترین قدرت تخریب را دارست و بخشی از پاسخ ما به ترور رهبران و مهندسان قهرمان ما با بخشی از دستاوردها و پیشرفت آنهاست.

این خبر را در سمالاخباریه می توانید ببینید.

نظر شما