شناسهٔ خبر: 47201876 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد

یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای هر نفر در دولت وحدت ملی

مهمان پرست، داوطلب سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت وحدت ملی برای هر نفر ماهانه ۶۰۰ هزار تومان یارانه بنزین در نظر گرفته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، رامین مهمانپرست پس از ثبت نام در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: طرحی که برای دولت وحدت ملی آماده کرده ایم به عنوان یک جریان جدید و فراجناحی و ملی هدف اصلی آن تأمین منافع مردم و رسیدگی به قشر ضعیف و متوسط و برای بهتر شدن درآمد و معیشت مردم است.

وی افزود: طرحی داریم که سهمیه سوخت روی کارت ملی افراد داده شود تا فردی که ۱۰ اتومبیل شخصی دارد نتواند ۱۰ برابر از یارانه استفاده کند و خانواده ضعیف و بازنشسته که توانایی داشتن اتومبیل ندارند باید به همان نسبت از یارانه برخوردار باشند.

وی گفت: کسی که خودرو ندارد با احتساب هر لیتر بنزین ۲۰ هزار تومان و ماهانه ۳۰ لیتر بنزین در مجموع به اندازه ماهیانه ۶۰۰ هزار تومان می‌تواند از این یارانه استفاده کند و می‌تواند برای خرید اجناس داخلی اقدام کند.

وی گفت: می‌خواهیم ۹۸۰ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان که در این بخش از کشور خارج می‌شود یا از طرف افراد پرمصرف و دارای سرمایه‌های هنگفت مصرف می‌شود به جیب مردم ضعیف و متوسط برود.

مهمان‌پرست با بیان اینکه خیلی از انحصارها در کشور به وجود آمده و خیلی‌ها مجوزهای طلایی دارند گفت: دولت وحدت ملی دولت شکستن انحصار است.

وی با بیان اینکه ۴۰ میلیون جوان در کشور داریم گفت: در طرح ما ساخت یک و نیم میلیون واحد مسکونی برای جوانان‌های ضعیف و مستأجران پیش‌بینی کرده‌ایم که با اقساط یک و نیم تا دو میلیون تومان و کمتر از اجاره ماهیانه است.

وی گفت: ۳ میلیون جوان نگران خدمت سربازی هستند و با طرحی که داریم می‌تواند از این نگرانی خارج شوند و برای افراد زیر دیپلم ۳ میلیون تومان، دیپلم ۴ میلیون تومان، کاردانی ۵ میلیون تومان، کارشناسی ۶ میلیون تومان، کارشناسی ارشد ۷ میلیون تومان و دکترا ۸ میلیون تومان حقوق در نظر گرفته شده است.

نظر شما