شناسهٔ خبر: 47189709 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شاخه نظامی حماس:

هزاران مجاهد فلسطینی طعم تلخ شکست را به صهیونیست‌ها خواهند چشاند

رامین حسین آبادیان

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس بیانیه ای را در خصوص شهادت شماری از مجاهدان خود منتشر و اعلام کرد: هزاران مجاهد فلسطینی طعم تلخ شکست را به صهیونیست‌ها خواهند چشاند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گردان های «عز الدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس بیانیه ای را در خصوص شهادت شماری از مجاهدان خود منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: به دنبال حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شماری از مجاهدان قسام به شهادت رسیدند. در میان شهداء نام باسم عیسی «ابو عماد» فرمانده تیپ غزه گردان های قسام به چشم می خورد.

عزالدین القسام در بیانیه مذکور تأکید کرده است: این افراد در نبرد «شمشیر قدس» به مقام رفیع شهادت نائل آمدند. آنها در دفاع از مقدسات به توفیق شهادت دست پیدا کردند. هزاران تَن از سربازان اسلام پرچمشان را بالا نگاه خواهند داشت و طعم تلخ شکست را به دشمن صهیونیستی خواهند کشاند.

پیش از این، خالد مشعل رئیس حماس در خارج گفته بود: این جنگ یک جنگ استثنایی است که در دفاع از مسجدالاقصی راه افتاده است. رژیم صهیونیستی ریشه کن خواهد شد.

رئیس حماس در خارج همچنین عنوان کرد: مقاومت فلسطین برای حمایت از قدس اشغالی و مسجدالاقصی وارد نبرد با رژیم صهیونیستی شده است. جنگ کنونی در دفاع از مقدسات آغاز شده است. خالد مشعل در ادامه گفت: گروه‌های مقاومت فلسطین به هشداری که پیشتر به رژیم صهیونیستی داده بودند، عمل کردند و قدرت بالای مقاومت را به رخ این رژیم کشاندند.

نظر شما