شناسهٔ خبر: 47187086 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

خاورمیانه

نتانیاهو: حملات به غزه را گسترش می‌دهیم | تعلیق تعطیلات هفتگی ارتش اسرائیل

نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌های جداگانه، با تهدید گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه، گفتند حملات به این منطقه را افزایش می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به هدف قرار گرفتن یک خودروی جیپ ارتش این رژیم با موشک ضد تانک از نوار غزه، واکنش نشان دادند.

به نوشته شبکه «الجزیره»، نتانیاهو در یک مصاحبه رادیویی تهدید کرد که بعد از منهم‌شدن جیپ حامل نظامیان این رژیم در نزدیکی نوار غزه، حملات علیه منطقه را گسترش می‌دهند.

بر اساس این گزارش، گانتز مدعی است که اسرائیل از پذیرش آتش‌بس و بازگرداندن آرامش به نوار غزه خودداری می‌کند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز خبر دادند ارتش این رژیم در حال استقرار تیم‌های توپخانه‌ای بیشتری اطراف نوار غزه است. تصاویر منتشر شده از جاده‌های اصلی منتهی به نوار غزه نشان می‌دهد تانک‌های ارتش اسرائیل به سمت مناطق مرزی در حال حرکت هستند.

 تعلیق تعطیلات هفتگی ارتش اسرائیل

ارتش اسرائیل از تعلیق تعطیلی هفتگی عناصر خود و دستور آماده باش برای توسعه عملیات نظامی در غزه خبر داد.

حمله اسرائیل به غزه, بنیامین نتانیاهو

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، ارتش اسرائیل اعلام کرد که تعطیلات هفتگی نیروهای ارتش لغو و به نیروها دستور آماده باش برای توسعه عملیات نظامی در غزه داده شده است. 

«بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش با مشارکت دستگاه امنیت کل در طول ۲۴ ساعت فعالیت می‌کند و تا‌کنون به صدها هدف حمله کرده است.

گانتز مدعی شد که حملات هوایی انبار سلاح و ساخت سلاح را هدف قرار داده و به حملات ادامه می‌دهیم.

نظر شما