شناسهٔ خبر: 47186927 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

بیانیه جامعه بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی در پی کشتار بی رحمانه دانش آموزان افغانستانی

جامعه بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی در بیانیه ای حرکت وحشیانه، غیرانسانی، و نابخردانه کشتار دانش آموزان بی گناه افغانی را به شدت محکوم کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، متن این بیانیه بدین شرح است:
هدف قرار دادن کودکان و نوجوانان معصوم دانش آموز کشور همسایه (افغانستان) در ماه مبارک رمضان به جرم محبّت و ولایت اهل‌بیت (علیهم‌السلام) با هیچ منطق انسانی و اسلامی قابل توجیه نیست.
جامعه بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی تأسف‌بار، این ضایعه بزرگ را به ملت شریف افغانستان و خانواده‌های محترم داغدار و عموم مسلمانان جهان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان آرزوی بهبودی‌‌ کامل از درگاه احدیت خواستار است.
لذا اکنون همه مسلمانان و جامعه جهانی باید در قبال این جنایات بی‌رحمانه و ددمنشانه، ساکت ننشینند، و حاکمان و رهبران طوایف ملّی و مذهبی افغانستان نیز باید با تحکیم پایه‌های اتّحاد و برادری، برای پایان یافتن این مصائب غم‌انگیز و حمایت از مردم بی‌پناه و مظلوم افغان، چاره اندیشی کنند.
آمریکا، داعش و دیگر دولت ها و گروه های تروریستی بدانند همان گونه که ملت شجاع و رشید افغانستان با دست خالی ارتش سرخ شوروی سابق را از کشورشان خارج کردند و تاریخ ساز شدند، آمریکا و ایادی مزدور آن ها را نیز به این سرنوشت دچار خواهند کرد.
به امید آنکه در سایه همبستگی بین همه طوایف ، شاهد ریشه‌کن شدن تروریسم و برقراری صلح و ثبات در منطقه و جهان باشیم.

نظر شما