شناسهٔ خبر: 47186870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

سازمان‌های مردم‌نهاد استان همدان تولید و اشتغال خورد را تقویت کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد استان همدان تولید و اشتغال خورد را تقویت کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی در نشست سه‌شنبه‌های با جوانان که با حضور بانوان فعال در مؤسسه مردم‌نهاد سفیران عشق و ایثار و معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به امورات جوانان و همچنین توجه به نیازهای جامعه وظیفه‌ای همگانی است که همه باید در این راستا در حد توان فعالیت کنیم و دین خود را ادا کنیم.
وی با بیان اینکه قدم‌نهادن در این وادی مقدس که اعمال خیر است، لیاقت می‌خواهد، گفت: شما بانوان ارزشمند که از مفاخر معنوی استان هستید ظرفیت درخشش هرچه بیشتر را دارید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به احداث حسینیه 320 مترمربعی با بهره‌گیری از کمک‌های مردمی توسط فعالان مؤسسه مردم‌نهاد عشق و ایثار گفت: با هدف اشتعال جوانان در حوزه‌های مختلف آمادگی حمایت از شما را داریم.
وی با اشاره به‌ضرورت چندوجهی بودن مساجد، حسینیه‌ها، اماکن ورزشی و غیره، گفت: ترویج و توسعه مشاغل خانگی یکی از مواردی است که می‌تواند بانوان را به منابع درآمدی پایدار برساند و بخش از مشکلات خود را رفع کنند.
سیفی از آمادگی برای ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان جویایی کار توسط اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و صندوق کارآفرینی امید خبر داد، گفت: امیدواریم با نابودی ویروس کرونا شاهد تحولی بزرگ در دنیا باشیم.
در ادامه نیز دبیر مؤسسه مردم‌نهاد سفیران عشق و ایثار، اظهار کرد: مؤسسه مردم‌نهاد سفیران عشق و ایثار از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه‌های مختلفی چون فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، آموزشی و ... آغاز کرده است.
وی با اشاره به در برداشتن 300 خانوار نیازمند در منطقه خزر همدان و ارائه خدمات و بسته‌های حمایتی به ایشان، گفت: با توجه به گستره فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در این منطقه و نبودن محلی مناسب برای برگزاری اجتماعات به فکر احداث حسینیه افتادیم.
دبیر مؤسسه مردم‌نهاد سفیران عشق و ایثار، ادامه داد: خوشبختانه با تلاش‌های خیرین و جمع‌آوری تدریجی 900 میلیون تومان کمک کلنگ این حسینیه به مساحت 320 مترمربع با هدف ایجاد اشتغال پایدار به زمین خورد.
وی گفت: در حال حاضر این حسینیه نیازمند 300 میلیون اعتبار جهت راه‌اندازی است که امیدواریم با حمایت مسئولین استان و خیرین این مهم را به بهره‌برداری برسانیم.

نظر شما