شناسهٔ خبر: 47162807 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئیس مجلس:

اجماع در جبهه انقلاب مهمترين مساله است/ آمريکا در تلاش است تا با حفظ ساختار تحريم‌ها وارد پنج به علاوه يک شود

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- رئیس مجلس، اجماع در جبهه انقلاب را مهمترین مساله دانست و گفت: تعدد داوطلبان در جبهه انقلاب، با اجماع و انسجام سازگار نیست.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام سیدمحمد رضا میرتاج الدینی نایب رئیس فراکسیون نیرو‌های انقلاب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسه مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی صبح امروز قبل از جلسه علنی و با حضور رئیس مجلس تشکیل شد گفت: ایجاد یک صحنه پر شور و حماسه سیاسی، امیدواری و اعتماد مردم برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی در دولت آینده از مواردی مورد تاکید در این جلسه بود.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: بی شک جریان رسانه‌ای مخالف انقلاب اسلامی تلاش خواهد کرد، مردم را به مطالبات غیر واقعی و یا دوگانه سازی‌های بی حاصل بکشاند و جریان انقلاب باید مراقبت کند و با تعبیر این واقعیت‌های جامع به انتخاب اصلح کمک کند.
آقای میر تاج‌الدین با اشاره به اینکه جبهه انقلاب باید با برنامه منسجم در انتخابات حاضر شود ادامه داد: دولت آینده با استفاده از ظرفیت‌های تخصصی باید به حل مشکلات موجود کمک کند.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس همچنین با بیان اینکه آقای قالیباف رئیس مجلس در این نشست به تحلیل شرایط منطقه و مسایل داخلی از جمله انتخابات ریاست جمهوری پرداخت گفت: با توجه به نقش محوری انقلاب اسلامی ایران در مسائل منطقه، آمریکا تلاش خواهد کرد تا نسبت به سیاست مهار انقلاب ادامه دهد و در مسائل داخلی کشورمان مانند انتخابات ریاست جمهوری و مسائل اقتصادی تاثیرگذار باشد و ما از این جهت باید کاملاً هوشیارانه عمل کنیم.
آقای میرتاج الدینی همچنین درباره دیگر سخنان آقای قالیباف گفت: آمریکا می‌خواهد وارد پنج به علاوه یک شود، اما تلاش دارد که ساختار تحریم‌ها را حفظ کند و از آن سو ساختار هسته‌ای ما را بشکند، باید در مذاکرات هسته‌ای با حفظ خط قرمز‌ها پیش برویم.
وی همچنین اضافه کرد: دوگانه سازی‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از جمله چالش‌های موجود در انتخابات به شمار می‌رود و روشنگری و بصیرت عاملی مهم برای عبور از این مرحله حساس به شما می‌رود.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس ادامه داد: رئیس مجلس در بخشی دیگر از سخنانش تاکید کرد اجماعی در میان جبهه انقلاب که به آن رسیدیم، باید در جهت استمرار این انسجام و وحدت و همگرایی در همه مراحل تلاش کنیم و از سویی تعداد کاندیدا‌ها در جبهه انقلاب با اجتماع و انسجام سازگار نیست و از همه برای انسجام بیشتر دعوت می‌کنیم.
نماینده مردم تبریز یاد آور شد: آقای قالیباف در بخش پایانی سخنانش گفت هم اکنون وقت آزمون برای همه و خصوصاً برای خواص جریان انقلاب است و باید برای منسجم کارکردن تلاش شود، اینکه بعضی خود را فراتر از تصمیم جبهه انقلاب اسلامی تلقی کنند راه به جایی نمی‌برد و باید در عمل ثابت کنیم که پای انقلاب هستیم. هم اکنون زمانی است که کنار هم بایستیم و هم افزایی داشته باشیم تا با حفظ انسجام هرچه بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر، انتخابات را یک پیروزی دیگری برای انقلاب رقم بزنیم و در آینده برای تشکیل یک دولت کارآمد کمک و برای موفقیت و پیروزی جریان انقلاب تلاش کنیم.

نظر شما