شناسهٔ خبر: 47158608 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان اردبیل:

۲ میلیارد تومان برای بهسازی جاده نمین به آبی‌بیگلو اختصاص یافت

اردبیل- بدری، رئیس مجمع نمایندگان اردبیل گفت: طبق تمهیدات به عمل آمده دو میلیارد تومان برای بهسازی جاده نمین به آبی‌بیگلو اختصاص یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، صدیف بدری صبح سه‌شنبه در بازدید از روستای دگرمان دره شهرستان نمین اظهار داشت: طبق تمهیدات به عمل آمده دو میلیارد تومان برای بهسازی جاده نمین به آبی‌بیگلو اختصاص یافته که در این زمینه بررسی و رفع مشکلات روستاها با جدیت در دستور کار است.

وی بیان کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و تلاش برای رفع آن‌ها تصمیمات اساسی اتخاذ شده که درصدد هستیم با هدف توسعه‌ای در مناطق روستایی و کم‌برخوردار استان مشکلات برطرف شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ادامه داد: از اهم طرح‌هایی که برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای آن‌ها در مناطق روستایی در نظر گرفته شده می‌توان به طرح هادی، آسفالت معابر، تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه، تأمین روشنایی معابر و ساماندهی حریم رودخانه‌ها اشاره کرد که مسئولان دراین زمینه باید اهتمام جدی داشته باشند.

بدری تصریح کرد: محرومیت‌زدایی در روستاها یکی از برنامه‌های مهمی است که باید در این زمینه دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند و با در نظر گرفتن مطالبات و خواسته‌های مردم اقدامات لازم را برای رفع مشکلات روستاها محقق کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس نیز پیگیر رفع مشکلات مردمی به خصوص ساکنان در مناطق محروم و حاشیه‌نشین است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و اقدامات اساسی در این زمینه انجام یافته است که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

نظر شما