شناسهٔ خبر: 47145030 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

مقاومت فلسطین برای خروج نظامیان صهیونیست از مسجدالاقصی ضرب‌الاجل تعیین کرد

صاحب‌خبر -

شفقنا- گروه های مقاومت فلسطین از تعیین ضرب الاجل کوتاه مدت برای خروج نظامیان رژیم صهیونیستی از مسجد الاقصی و یکی از محله های بیت المقدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، «ابوعبیده»‌، سخنگوی گردان های «عز‌الدین القسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، عصر امروز (دوشنبه) در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرد که فرماندهی اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطینی برای رژیم صهیونیستی جهت خروج نظامیان آن از مسجد الاقصی و محله «الشیخ جراح» در شمال بخش قدیمی بیت المقدس اشغالی ضرب الاجل تعیین کرده است.

ابوعبیده در پیام توییتری خود در این باره نوشت: فرماندهی مقاومت در اتاق مشترک به رژیم اشغالگر تا ساعت شش عصر امروز (۱۹:۳۰ به وقت تهران) مهلت می دهد تا سربازان و متجاوزان خود را از مسجد الاقصی و محله الشیخ جراح خارج کند و تمامی بازداشت شدگان در قیام اخیر قدس را نیز آزاد سازد و گر نه کسی که هشدار دهد، معذور است.

این در حالی است که مسجد‌ الاقصی و محله الشیخ جراح از صبح امروز بار دیگر شاهد یورش گسترده نظامیان رژیم صهیونیستی در راستای پشتیبانی از حمله شهرک نشینان به نمازگزاران و اقدام آنها برای اخراج ساکنان فلسطینی از محله مذکور می باشد.

خبر اصلی را در فلسطین‌الیوم ببینید

نظر شما