شناسهٔ خبر: 47141690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل فرودگاه های مازندران خبر داد

افزایش استقبال ایرلاین ها برای توسعه خطوط پروازی در ساری

ساری- وطنخواه، مدیرکل فرودگاه مازندران از افزایش استقبال ایرلاین ها برای توسعه خطوط پروازی در فرودگاه بین المللی ساری خبر داد.

صاحب‌خبر -

سعداله وطنخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به افزایش تمایل و استقبال برای برقراری پروازها و راه اندازی خطوط پروازی در فرودگاه بین المللی شهدای ساری گفت: شمار پروازها و مسیرهای پروازی در این فرودگاه همچنان رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هفتگی حدود ۱۵۰ سورتی پرواز به مقاصد و مسیرهای مختلف در کشور در این فرودگاه انجام می شود، افزود: بازگشت ایرلاین ها برای راه اندازی پروازها رو به رشد است.

وی با عنوان اینکه فرودگاه های مازندران از جمله ساری مقصد و مبدا بسیاری از سفرهای هوایی و پروازی است، افزود: در حال حاضر به مسیرهای مشهد مقدس، کیش، تهران، تبریز، بندرعباس در این فرودگاه پرواز انجام می شود.

وطنخواه یادآور شد: همچنین در مسیرهای اهواز،عسلویه، شیراز، اصفهان نیز از طریق فرودگاه بین المللی ساری سورتی های پروازی انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های مازندران تصریح کرد: شرکت های هواپیمایی آسمان، ایران ایر، آتا، کاسپین، وارش، کیش ایر در فرودگاه بین المللی ساری، نوشهر و رامسر خدمات پروازی ارائه می دهند.

به گزارش بازار سالانه بیش از ۵۰۰ هزار مسافر از طریق ناوگان هوایی فرودگاه های مازندران جابجا می شوند.

نظر شما