شناسهٔ خبر: 47126217 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سپاهان 1 - پرسپولیس 1؛

هیجان، سرعت ،کیفیت؛ یک ال‌کلاسیکوی واقعی

تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از حساس ترین دیدار های لیگ بیستم به مصاف سپاهان رفت.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| شاگردان یحیی گل محمدی امشب از ساعت 20:25 در ورزشگاه نقش جهان مهمان سپاهان بودند.

 

به گزارش اعتماد آنلاین، این دیدار حساس در حالی برگزار شد که پرسپولیسی ها به دلیل خستگی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و عدم تمرین در دوران قرنطینه ، خواستار تعویق بازی بودند.

 

به هر روی با تصمیم مسئولان سازمان لیگ این بازی به تاریخ امروز برگزار شد و دو تیم مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

نیمه نخست این مسابقه که ال کلاسیکوی ایران نام دارد با شور و هیجان زیادی دنبال شد. در دقایق ابتدایی این نیمه سپاهانی ها کنترل بازی را در دست داشتند و حملاتی را ترتیب دادند اما در ادامه ورق به نفع شاگردان یحیی گل محمدی برگشت. حملات متعدد سرخپوشان با درخشش پیام نیازمند همراه بود و دروازه طلایی پوشان اصفهانی در 45 دقیقه نخست این بازی باز نشد.

 

در این نیمه از بازی امید عالیشاه که در لیگ قهرمانان و لیگ برتر موثر ظاهر شده با مصدومیت مواجه شد تا تعویض اجباری برای پرسپولیس انجام شود.

 

نیمه دوم نیز این شاگردان گل محمدی بودند که بازی را در دست داشتند و توانستند در دقیقه 55  توسط عیسی آل کثیر به گل دست پیدا کنند.پس از این گل پرسپولیسی ها تصمیم گرفتند اندکی عقب نشینی کرده و از تک گل خود حراست کنند که همین مهم سبب شد تا شاگردان نوید کیا موقعیت های مناسبی برای حمله به دست آوردند و بالاخره به گل تساوی دست پیدا کنند.

 

گل سپاهان را دقیقه 87 محمد محبی به ثمر رساند تا ال کلاسیکوی ایران به تساوی کشیده شود. تقسیم امتیازها سپاهان را 45 امتیازی کرد و در صدر نگه داشت و پرسپولیس با 42 امتیاز در رده دوم باقی ماند.

 

*ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:

  • سپاهان:حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک‌ نعمتی، وحید امیری،  احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه(دقیقه 30 عیسی آل کثیر)، مهدی ترابی(دقیقه 85 میلاد سرلک)، احسان پهلوان و شهریار مغانلو/ سرمربی : یحیی گل محمدی

     

  • پرسپولیس: حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک‌ نعمتی، وحید امیری،  احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه(دقیقه 30 عیسی آل کثیر)، مهدی ترابی(دقیقه 85 میلاد سرلک)، احسان پهلوان و شهریار مغانلو/ سرمربی : یحیی گل محمدی

 

*اخطار:

  • سپاهان: عزت الله پورقاز(14)،سروش رفیعی (44)
  • پرسپولیس:مهدی ترابی (34)،یحیی گل محمدی

     

     

نظر شما