شناسهٔ خبر: 47121625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عملیات نجات کارگران معدن بادرود ۱۰ ساعت به طول انجامید/۷ مصدوم حادثه به بیمارستان اعزام شدند

گروه استان‌ها - رئیس جمعیت هلال احمر بادرود با بیان اینکه عملیات نجات کارگران معدن بادرود ۱۰ ساعت به طول انجامید، گفت: هفت مصدوم این حادثه به بیمارستان اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

علی کفاشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  نطنز  به تشریح آخرین عملیات نجات افراد گرفتار در سیل در محدوده سنگ آهن بادرود پرداخت و اظهار داشت: جاری شدن سیلاب بر اثر بارش های رگباری در مسیر جاده معدن بند نرگس واقع در 30 کیلومتری شرق بادرود و سیلابی شدن مسیل‌ها و آبراهه‌های منطقه موجب شد تا  سه خودروی سواری حامل کارکنان معدن سنگ آهن و معدن مس گرفتار سیل شوند و همچنین و شش کامیون و سواری واژگون و یا اسیر سیلاب شوند.

کفاشی افزود: در این عملیات که حدود 10 ساعت به طول انجامید تعداد 30 نفر در قالب هشت گروه از پرسنل، نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر به صورت تیم‌های پشتیبانی به منطقه اعزام شدند و پس از جستجو و امداد رسانی سرنشین خودروها را به نقطه امن هدایت کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر بادرود ضمن اشاره به انجام اقدامات اولیه و ارزیابی 14 نفر از سرنشینان هفت نفر از آن‌ها به علت تروما و مشکلات گوارشی ابراز داشت: این افراد بر اساس تشخیص اولیه توسط آمبولانس هلال احمر و اورژانس به بیمارستان فاطمیه بادرود اعزام شدند.

وی از سلامت حال عمومی تمامی سرنشینان خودروها خبر داد و گفت: نیروهای نجاتگر به همراه داوطلبان، آفرودسواران، نیروهای محلی و مسئولان ادارات و نهادهای شرکت‌کننده از جمله نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، شهرداری و آتش نشانی، بخشدار بادرود، مدیریت بحران فرمانداری شهرستان نطنز، هلال احمر نطنز، باشگاه کوهنوردی و بیمارستان فاطمیه بادرود در این عملیات ما را یاری رساندند.

انتهای پیام/804/ز

نظر شما