شناسهٔ خبر: 47097999 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

قبایی زاده دبیر فدراسیون بوکس کشور مطرح کرد:

کسب دو سهمیه بوکس کشور در المپیک / ارسال تجهیزات بوکس به استانها در دستور کار فدراسیون است

قبایی زاده دبیر فدراسیون بوکس کشور در یاسوج از کسب دو سهمیه المپیک توسط قهرمانان این رشته خبر و بیان داشت :ارسال تجهیزات به استانها در دستور کار فدراسیون بوکس کشور است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،قبایی زاده دبیر فدراسیون بوکس کشور در یاسوج از کسب دو سهمیه المپیک توسط قهرمانان این رشته خبر و بیان داشت :ارسال تجهیزات به استانها در دستور کار فدراسیون بوکس کشور است.
حمید قبایی زاده ،دبیر فدراسیون کشور که در مجمع انتخابات هیات بوکس کهگیلویه وبویراحمد سخن میگفت بر استفاده بهینه از ظرفیت های فدراسیون در ارتقای این رشته در استان خبر و بیان داشت :یکی از اهداف ما در فدراسیون ارتقای رشته بوکس در استانهاست .
قبایی زاده ،دبیر فدراسیون بوکس کشور از اعزام ورزشکاران پنج رده سنی به رقابتهای بین المللی و برپایی اردوی مشترک تیم ملی بوکس کشور با ازبکستان خبر ادامه داد:رقابتهای قهرمانی بوکس آسیا به میزبانی کشور امارات متحده برگزار می شود.
دبیر فدراسیون بوکس کشور،کسب دو سهمیه رقابتهای المپیک را برگ زرینی از افتخارات این رشته برشمرد و اظهار داشت:رقابتهای بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا مرداد یا شهریورماه امسال برگزار می شود.
وی از ارسال تجهیزات بوکس به استانها توسط فدراسیون خبر و اظهار امیدواری کرد با حمایت مسئولین و تلاش هیات و ورزشکاران شاهد ارتقای رشته بوکس کهگیلویه وبویراحمد در کشور باشیم.

نظر شما