شناسهٔ خبر: 47088057 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

محمدصالح جوکار، نماینده یزد در مجلس:

قطعا فضای دوقطبی شکل می‌گیرد / اصلاحات چندان موفق نخواهد بود

یک نماینده مجلس گفت: اما آنچه که واضح است در این فضای رقابتی قطعا مردم تصمیم نهایی را خواهند گرفت و به نظر می رسد باتوجه به ضعف عملکردی که جریان اصلاح طلب داشته و نتوانسته آنطور که باید و شاید مطالبات مردم را پاسخ دهد، چندان در این رقابت موفق نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین|محمد صالح جوکار، نماینده  یزد در مجلس، در ارزیابی از فضای انتخاباتی کشور، بیان کرد: مانند دوره های قبل شاهد یک سری اقدامات و عملیات روانی از سوی کشورهای دیگر به منظور القای ناامیدی و مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات هستیم.

 

به گزارش ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: اما اتفاقی که در این دوره رخ داده این است که بحث معیشت و وضعیت اقتصادی مردم به دنبال سوء مدیریت از یک سو و تحریم های ظالمانه از سوی دیگر منجر به ابزاری برای سوءاستفاده دشمنان به منظور ایجاد فاصله بین مردم و نظام شده است. ما هرچه جلوتر رفته و به تاریخ برگزاری انتخابات نزدیک تر شویم این فضا تغییرات اساسی خواهد کرد که بنظر می رسد به نفع جریان انقلابی خواهد بود.

 

نماینده  یزد در مجلس تصریح کرد: اینکه آیا در این دوره رقابت ها نیز شاهد شکل گیری فضای دوقطبی خواهیم بود پاسخش مثبت است و قطعا چنین فضایی شکل خواهد گرفت. کاندیداها از هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب حضور دارند و شکل گیری این فضای دو قطبی باز می گردد به گفتمان هایی که حاکم خواهد شد و عملکردی که از هر دو جناح تاکنون شاهد بوده ایم.

 

جوکار در پایان تاکید کرد: اما آنچه که واضح است در این فضای رقابتی قطعا مردم تصمیم نهایی را خواهند گرفت و به نظر می رسد باتوجه به ضعف عملکردی که جریان اصلاح طلب داشته و نتوانسته آنطور که باید و شاید مطالبات مردم را پاسخ دهد، چندان در این رقابت موفق نخواهد بود.

نظر شما