شناسهٔ خبر: 47085085 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

خالد مشعل :

قدس ما را متحد می‌کند/ سازشکاران هیچ ارزش و جایگاهی در میان امت سلام ندارند/ شراره انتفاضه در کرانه باختری برای مهار اشغالگران باید شعله ور شود

خالد مشعل رئیس جنبش حماس در خارج فلسطین در واکنش به تشدید تجاوزگری اشغالگران در قدس اشغالی تاکید کرد قدس، ما را متحد و یکپارچه می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، خالد مشعل در گفتگو با رادیو الاقصی تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی به ویژه مسجدالاقصی و محله الشیخ جراح را محکوم کرد.

 

مشعل گفت مساله قدس، ما را دور هم جمع و متحد می کند، تعرض به مسجدالاقصی مساله بسیار خطرناکی است.

 

وی افزود آنچه اهالی قدس انجام می دهد، اقدامی قهرمانانه است، آنها نبرد ملی را به پیش می برند و هیچ کس نباید از مسئولیت خود در قبال آنها شانه خالی کند.

 

مشعل گفتت تماسهای فوری با نهادها و موسسات بین المللی برقرار کردیم که طی آن بر مخالفت خود با آنچه در قدس می گذرد، تاکید کردیم.

 

وی با ابراز همبستگی کامل با مردم مقاوم فلسطین در قدس اشغالی گفت سازشکارانی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند، هیچ اهمیت و جایگاهی در امت اسلام ندارند.

 

مشعل با تاکید بر پیروزی حتمی ملت فلسطین در برابر اشغالگران قدس با وجود خیانت سازشکاران عرب گفت دشمن صهیونیستی گمان می کرد که ما هرگز قادر به واکنش نخواهیم بود و از وضعیت سیاسی فلسطینی سرخورده شده ایم، ولی دچار توهم است، من از ابومازن و رهبران رام الله می خواهم به مسئولیت خود عمل کرده و آشتی را محقق کرده و شکاف و دودستگی را پایان دهند.

 

رئیس جنبش حماس در خارج تاکید کرد بزرگترین نبرد، مقابله با اشغالگران است نه انتخابات، استراتژی ما، مقاومت فراگیر است، کرانه باختری باید در برابر اشغالگران شعله ور شود و شراره انتفاضه در برابر متجاوزان اشغالگران شعله ور شود.

 

وی بر آمادگی مقاومت و ملت فلسطین برای مهار اشغالگران قدس تاکید کرد باید اولین گام را برداریم و آن خیزش سریع برای همبستگی با اهالی قدس است.

 

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما