شناسهٔ خبر: 47071398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماز جمعه این هفته در تبریز برگزار نمی‌شود

حوزه / مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی گفت: نمازجمعه تبریز و تمام شهرهای استان به دلیل شرایط قرمز کرونایی فردا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام رسول مشهوری، مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تبریز و تمام شهرهای استان آذربایجان شرقی به دلیل شرایط قرمز کرونایی، فردا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در تبریز برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از زمان اعلام وضعیت قرمز و اضطرار کرونایی، نمازجمعه تبریز با نظر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تعطیل شده است، گفت: با توجه به اینکه اغلب شهرهای استان در وضعیت قرمز یا نارنجی کرونایی قرار دارند و تبریز هم در شرایط نارنجی است، نمازجمعه هفدهم اردیبهشت در هیچکدام از شهرهای قرمز و نارنجی آذربایجان شرقی برگزار نمی‌شود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این تعطیلی برای مراعات حال مردم و نمازگزاران است، افزود: با تعطیلی این آیین عبادی و سیاسی، سعی می کنیم تا با همراهی و همکاری مردم این زنجیره شیوع کرونا را قطع کنیم.

انتهای پیام

نظر شما