شناسهٔ خبر: 47065981 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

محقق مسلمان گینه ای در گفت و گو با خبرگزاری تقریب مطرح کرد؛

روز قدس؛ روز برملا شدن توطئه صهیونیست ها

از جمله اقدامات سوئی که رژیم صهیونیستی برای اعتبار بخشیدن به موجودیت خود انجام داده است، طرح مسئله سرزمینی بدون ملت برای ملت بدون سرزمین بود که برای اجرایی کردن این طرح تلاش کرد از قدرت رسانه ها و کشورهای بزرگ غربی از جمله آمریکا استفاده کند تا افکار عمومی جهان را متقاعد کند که اشغالگری آن مشروعیت دارد.

صاحب‌خبر - آلفا محمد اوری اندیشمند و محقق مسلمان گینه ای در گفتگو با تقریب با اشاره به ابتکار عمل جمهوری اسلامی ایران در تعیین روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: اعلام مخالفت همگانی و یکپارچه مسلمانان با موجودیت رژیم صهیونیستی ابتکار عمل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود. آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز حمایت سراسری همه مسلمانان از مردم مظلوم فلسطین انتخاب شد تا جهان اسلام با حضور یکپارچه خود در این روز علاوه بر نشان دادن مخالفت خود با ماهیت و وجود رژیم اشغالگر قدس، انس و الفت خود را نسبت به یکدیگر به نمایش بگذارند. در حقیقت روز قدس موجب نزدیکی قلوب و همگرایی در جهان اسلام شده است.

آلفا محمد اوری در ادامه اظهار داشت: این نزدیکی و الفت و یکپارچگی ابزار فشاری را ایجاد می کند که علیه اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی بسیار موثر است. برپایی اعتراضات و راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی راهی است که موجب می شود مشروعیت این رژیم در جهان از میان برود و همچنین تکرار سالانه آن باعث ماندگاری موضوع فلسطین و عدم فراموشی آرمان این سرزمین مظلوم در قلوب مسلمانان میگردد، همچنین این روز زمینه را برای ایجاد تهدید ناامنی در داخل مرزهای رژیم صهیونیستی فراهم می کند که نتیجه آن بر داخل جامعه صهیونیستی نیز دیده می شود.

وی همچنین اظهار داشت: از جمله اقدامات سوئی که رژیم صهیونیستی برای اعتبار بخشیدن به موجودیت خود انجام داده است، طرح مسئله سرزمینی بدون ملت برای ملت بدون سرزمین بود  که برای اجرایی کردن این طرح تلاش کرد از قدرت رسانه ها و کشورهای بزرگ غربی از جمله آمریکا استفاده کند تا افکار عمومی جهان را متقاعد کند که اشغالگری آن مشروعیت دارد. اما این سناریوی توطئه آمیز با هوشیاری کشورهای مسلمان مانند جمهوری اسلامی ایران و تعیین روز قدس برای اعلام حمایت از مردم فلسطین ناکام ماند و باعث شد دروغ های مقام های اسرائیلی برملا شود و آنها برای رسیدن به هدف اشغالگری خود با چالش سختی رو به رو شوند.

انتهای پیام/

نظر شما