شناسهٔ خبر: 47056778 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس:

صهیونیستها باید به همانجایی بروند که از آنجا آمده‌اند/ ملت ما در این سرزمین باقی خواهند ماند و از آن دفاع خواهند کرد/ مقاومت حتی یک لحظه در حمایت از ملت فلسطین درنگ نخواهد کرد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد ملت فلسطین هر روز که می گذرد، قدرت خود برای ایستادگی و پیشرفت مقاومت خود را اثبات می کند و هرگز سرزمین آبا و اجدادی خود را ترک نخواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری شهاب، زیاد النخاله تصریح کرد با وجودی تمام اقداماتی که دشمن با پشتیبانی ایالات متحده و بسیاری از کشورها انجام می دهد، اما ملت فلسطین همچنان بیش از یک قرن است که مقاومت و ایستادگی می کند.

 

النخاله که به مناسبت روز جهانی قدس سخنرانی می کرد، خاطر نشان کرد عملیات عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تهدید واقعی برای ملت فلسطین و موجودیت آن در قدس و حقانیت آن در سرزمین فلسطین به شمار می رود.

 

وی گفت خطاب به دشمن و سرانش اعلام می کنم که ملت ما قطعا در این سرزمین باقی خواهد ماند و با تمام آنچه در اختیار دارد و با تمام توان از آن حمایت و محافظت خواهد کرد و شما دیر یا زود از این سرزمین بیرون رانده خواهید شد.

 

النخاله تاکید کرد گروههای مقاومت در منطقه حتی یک لحظه در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت با مال و سلاح و حمایت سیاسی و معنوی درنگ نخواهند کرد.

 

دبیرکل جهاد اسلامی افزود در روز جهانی قدس بر مقدس بودن قدس تاکید می کنیم، این سرزمین، سرزمین ما و آبا و اجدادمان است و دشمن و سرانش باید از همانجا که آمده اند به همانجا بروند، ما با شما مبارزه خواهیم کرد تا اوهام و رویاها و پرچمهایتان ساقط شود.

 

النخاله با درود به مردم فلسطین در قدس گفت به مناسبت روز جهانی قدس به مردم فلسطین که در قدس مقاومت می کنند، درود می فرستیم، مردمی که الگوی زنده وپویایی برای تمام کسانی هستند که به خاطر آزادی و جلوگیری از هتک حرمت مسجدالاقصی مبارزه می کنند.

انتهای پیام/ر.ی/

 

نظر شما