شناسهٔ خبر: 47055335 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین اللملی حمایت از انتفاضه فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس؛

ثمره مقاومت خنثی‌سازی معامله قرن و شکست هیمنه رژیم صهیونیستی

تهران-ایرنا- دبیرخانه دائمی کنفرانس بین اللملی حمایت از انتفاضه فلسطین در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: ثمره مقاومت خنثی‌سازی معامله قرن و شکست هیمنه رژیم صهیونیستی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،در بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین اللملی حمایت از انتفاضه فلسطین آمده است:

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین اللملی حمایت از انتفاضه فلسطین فرارسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان 1400 و 43 مین سالروز ابتکار عمل مبارک امام راحل در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس علیه اشغالگران سرزمین فلسطین و قدس شریف را گرامی می دارد .

مداومت ملت های جهان در بزرگداشت روز جهانی قدس بیانگر عزم راسخ آزادیخواهان و حامیان ملت فلسطین جهت اثبات نامشروع بودن اشغال سرزمین فلسطین و لزوم آزادی آن از طریق مقاومت و برگزاری همه پرسی حق تعیین سرنوشت است .

بی تردید پاسداشت روز جهانی قدس ؛ برگزاری تظاهرات بازگشت در غزه مقاوم و انتفاضه رمضانی اخیر در قدس ،نوید فروپاشی رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی و آزادی سراسر سرزمین فلسطین بویژه قدس شریف و مسجدالاقصی را در دل مومنین ،آزادیخواهان و حامیان جهانی ملت فلسطین دو چندان نموده است .

فروریختن هیمنه رژیم صهیونیستی به عنوان یک قدرت منطقه ای و مدعی دموکراسی ، بعد از شکست های پی در پی صهیونیست ها در صحنه های نبرد و تحمل ضربات سهمگین موشکی مقاومت بموازات خنثی شدن توطئه شوم معامله قرن و تداوم بحران سیاسی و اجتماعی در درون رژیم صهیونیستی را باید ثمره 73 سال پایداری و مقاومت در مقابل اشغالگران دانست که روز جهانی قدس الهام بخش آن به شمار می آید.

قیام و انتفاضه رمضانی نمازگزاران قدس اعم از زن و مرد و جوان ، در آستانه این روزتاریخی ثابت کرد که ملت فلسطین علی رغم خیانت معدود سران کشورهای عربی به آرمان فلسطین ، ملتی پوپا ، سرزنده ، بالنده و در صحنه است  . 
بی تردید بر اساس وعده حتمی الهی و به همت ملت مقاوم و قهرمان فلسطین و محور مقاومت ، قدس ، مسجد الاقصی و سرتاسر سرزمین تاریخی فلسطین آزاد خواهد شد و استکبار جهانی و حامیان رژیم جعلی صهیونیستی هرگز نخواهند توانست با تمسک به سلاح و زور در مقابل خواست یک ملت مقاوم و قهرمان بایستند .

جمهوری اسلامی ایران به زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای ، در این مسیر با تمام توان به حمایت همه جانبه از حقوق مشروع ملت فلسطین تا آزادی قدس و مسجدالاقصی و سراسر فلسطین ادامه خواهد داد و از همه مسلمانان جهان ، ملت های حامی فلسطین و آزادیخواهان می خواهد همچنان در کنار ملت بی پناه فلسطین در مقابل زورگویی ، تجاوز ، خشونت و جنایات رژیم صهیونیستی بایستند.

نظر شما